Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

Αντίο Κώστα ...


Σήμερα έμαθα , ότι τις μέρες που έλειπα πέθανε ο Κώστας . Ο Κώστας ήταν 40 χρονών και ήταν ο μεγαλύτερος γιος του κύριου Παναγιώτη που μου νοικιάζει το σπίτι και μένει από κάτω μου . Ο Κώστας για τους πολλούς ήταν απλά μια φιγούρα ενός διανοητικά καθυστερημένου , μερικοί γελοίοι λυπόντουσαν τον Κώστα όσο ζούσε και τον κύριο Παναγιώτη που ο γιος του είχε πρόβλημα , είχα ακούσει κάποιον από την πολυκατοικία ένα απόγευμα να λέει , ότι καλύτερα να πέθαινε για να γλιτώσουνε οι γονείς του που ήταν μεγάλοι άνθρωποι … Πόσο ανόητος και μικρός μου φαίνεται ο κόσμος ώρες –ώρες … Σήμερα ήμουνα στο ασανσέρ με τον κύριο Παναγιώτη που ήταν ένα ράκος και μου είπε τι είχε γίνει . Με τον Κώστα είχαμε πιει καφέ μαζί 2-3 φορές που τον έβρισκα μόνο του σε μια καφετέρια που πήγαινα κι εγώ , ίσως να ήταν από τους λίγους που συμπαθούσα μέσα σε αυτή την πολυκατοικία. Αντίο Κώστα ….
Δημοσίευση σχολίου