Τσίκνα ...

Σχόλια

Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Αυτό ήταν πεθαίνω … Στις πόσες μέρες αϋπνίας τα τινάζεις τα πέταλα είπαμε ; Χα-χα…
Πάω για ύπνο να μην με ενοχλήσει κανείς μέχρι το Σάββατο που θα φύγω παρακαλώ …
Αφού είμαι άσχετη με το άθλημα , γιατί το παλεύω τόσο ; Μου πήρε λίγο περισσότερο από όσο περίμενα αλλά το ανέβασα το τιμημένο , ελπίζω οι σχετικοί με το άθλημα να μην με κράξετε… Ουφ , πάω επιτέλους για ύπνο , γιούπι ! Αααα και μην γκρινιάξει κανείς από εσάς που φαίνεστε στο βίντεο! Ακούς Τάνια ??? Όταν σας τραβούσα μου λέγατε ειρωνικά που θα σας δείτε , ορίστε πάρτε τα τώρα , εδώ ! Τρέχω από το πρωί , να τραβήξω τα πλάνα , να κάνω το μοντάζ , την μουσική επιμέλεια , να γαμηθώ με τις γαμημένες συμπιέσεις , να το ανεβάσω, έλεος δηλαδή , δεν φτάνει που σας κάνω διάσημους !!!Χε-χε-χε, μαρέσει όμως …. Αν είχα συνεργασία και δεν τα έκανα όλα μόνη μου , ίσως να έβγαινε ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα …
Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα ; Ντιν –νταν –ντιν –νταν …
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Επειδή θα φύγω και δεν θα σας γράφω τις επόμενες μέρες ! Θα γράψω όταν ξυπνήσω και γι αυτό , αν δεν ξέρετε που να πάτε την Κ. Δευτέρα, μην το πολύ σκέφτεστε θα πάτε να δείτε το Μπουρανί στον Τύρναβο ! Ας όψεται που τα τελευταία χρόνια οι Κ. Δευτέρες με έβρισκαν στην Αχαϊκή πρωτεύουσα και φέτος θα με βρούνε στην γειτονική Ιταλία … Τι είναι όμως το μπουρανί ; Μπουρανί
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Εντάξει , εντάξει !Αυτό και το βουλώνω … Για να μην ακούτε και το gcast και τον ήχο από το βίντεο , κάτω δεξιά θα βρείτε τη λύση ! Ευχαριστώ
Ο χρήστης ΦώΤΗΣ είπε…
Καθόλου άσχημη η εικόνα της δημόσιας εκπαίδευσης σαν ψησταριά…
(άσε, μη βάζουμε ιδέες στη Μαριέττα)
Ο χρήστης zouri1 είπε…
καλημερα.Ουφ,σημερα εγραψα πολλα
Ο χρήστης ΠΡΕΖΑ TV είπε…
Ολες οι επαναστασεις θελουν καλοπεραση!!!
Παντα τετοια!!!
Ο χρήστης manosantonaros είπε…
Είδες πόσο εύκολο ήταν;
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Δημοσθένη είμαι εδώ ; Εσύ που είσαι ; Δεν μπορώ να σε βρω !!!
Ο χρήστης Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε…
Ωπα!! και Φυλάκα με τον καπετανάκη!!!
Πολύ το γουστάρισα .Μέσα είσαι Σοφάκι. Μερακλώθηκα πρωί πρωί!!
Ονειρα γλυκά κουκλί μου νασαι καλά!!
Μιά απόρία μόνο. Κάπου είδα στον τοιχο πατερίτσες? ή μου φάνηκε? (οι ίδιες πατερίτσες στο δωμάτιο είναι?
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Τώρα πάω, πάω για νάνι ναι οι ίδιες πατερίτσες είναι μόνο που δεν είναι δικιές μου είναι της Τάνιας που είχε έρθει την άλλη φορά σπίτι μου και κοιμότανε στον καναπέ μου !

Δημοφιλείς αναρτήσεις