Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007

Πλατειάζοντας ....


Όταν ερωτεύομαι τα χάνω … Όταν βρίσκομαι στον ίδιο χώρο με το αρσενικό μου κάνω τουμπεκί !

Με ερωτεύτηκε γιατί του έγραψα ολόκληρα εξυπνακίστικα mail , του έστειλα ψαγμένα sms , του έδειξα κατάφατσα και λίγο πρόωρα τη sophie_jamaica ! Μιλούσαμε στο τηλέφωνο και ήμουν ικανή να λύσω το Κυπριακό σε ένα βράδυ , τον πήγαινα από Αθήνα –Θεσσαλονίκη μέσω Αλεξανδρούπολης .. .

Μετά τον ερωτεύτηκα και όταν βρισκόμασταν στο ίδιο μέρος έχανα τη λαλιά μου ! Πριν τον ερωτευτώ τον κοίταζα στα μάτια και πλάτειαζα , μιλούσα ακατάπαυτα , τώρα κάθομαι σαν χάνος και τον κοιτάζω στα μάτια . Είναι κάτι σαν τη διαφήμιση της coca-cola , που λέει « Και τώρα ένα χειροκρότημα για τη Σοφία που δεν προσποιείται ότι θαυμάζει …»

Δεν θαμπώνομαι εύκολα , δεν ψαρώνω , δεν εντυπωσιάζομαι , δεν θαυμάζω κάτι που δεν έχω ερωτευτεί !

Τον Bob Marley τον θαύμασα αφού πρώτα τον ερωτεύτηκα , την reggae μουσική την θαυμάζω , γιατί ερωτεύτηκα το άκουσμα της… Όταν ερωτεύομαι είμαι μια άλλη Σοφία , μια μαλακισμένη Σοφία , κι αυτό μου συμβαίνει κάθε φορά που βρίσκομαι στον ίδιο χώρο με το αντικείμενο του πόθου μου !!!! Εκείνος μένει στον πρώτο κι εγώ στον πέμπτο , τότε είμαι η sophie_jamaica , όταν εκείνος θα πάρει το ασανσέρ και θα έρθει στον πέμπτο , τότε γίνομαι η ερωτευμένη Σοφία … Οι περισσότεροι ξαφνιάζονται , σε άλλους αρέσει και σε άλλους πάλι όχι … Συνήθως αρέσει στους τύπους που δεν μιλάνε πολύ , που με βλέπουν περισσότερο σαν ένα σάκο του μποξ . Δεν αρέσει στους τύπους , που με ερωτεύτηκαν ακριβώς γι αυτό , που θέλησαν να παρθούμε για τους ίδιους ακριβώς λόγους . Υπάρχει βέβαια και μια άλλη τρίτη κατηγορία ,είναι εκείνοι οι άντρες που κατάλαβαν εξαρχής ότι η Σοφία δεν έχει μόνο μια διάσταση και φυσικά υπάρχουν κι άλλες εκτός από αυτές τις δυο !

Ερωτευόμουνα πάντα τους πιο σωστούς ανθρώπους για μένα και παράλληλα τους πιο ακατάλληλους ! Έβρισκα όλα όσα έψαχνα σε ανθρώπους που για τους χ-ψ λόγους δεν μπορούσα, όχι να είμαι μαζί τους , αλλά να προχωρήσω μαζί τους ! Στην αρχή νόμιζα πως κάνω κάποιο λάθος , στη συνέχεια είδα απλά ότι επαναλάμβανα το ίδιο «λάθος», στο τέλος κατάλαβα πως έκανα απλά αυτό που μου άρεσε , οδηγούσα στην αντίθετη κατεύθυνση γιατί αυτή ήταν η σωστή κατεύθυνση για μένα , κάθε φορά που προσπάθησα να πάω από την άλλη τράκαρα !

Νιώθω πανέμορφα που μπορώ και ερωτεύομαι , που μπορώ και είμαι μαζί με αυτούς τους ανθρώπους που γουστάρω ολοκληρωτικά , που θρηνώ δεόντως όταν τους χάνω και που συνεχίζω την τρελή μου κούρσα μονάχη μου ! Είναι πανέμορφό το εμπρός που για τους άλλους είναι πίσω κι αν πάω μπροστά το χρωστάω σε όλους αυτούς τους έρωτες που έχασα !



8 σχόλια:

zouri1 είπε...

ωραια.

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα zouri

Τελευταίος είπε...

Πολύ ωραία, θα συμπληρώσω.
Και πολύ ωραίο ποστ, προσεγμένο.

Γεωργία είπε...

Το μικρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών...

Άσχετο, πραγματικά, αλλά μου κόλλησε!

Καλησπέρα Σοφία! Και τον νου σου! :P

Sophia Choleva είπε...

Lamioti Thanks
Καλημέρα dimitri_alco_hol , στα είπα βέβαια και στο τηλέφωνο ,ε όχι και στο Nitro , χαχα!
Γεωργία θα με τρελάνουνε , τελικά θα έρθω …

Suspect είπε...

μερες παραξενες, θαυμασιες μερες....

manosantonaros είπε...

Λίγοι σε καταλαβαίνουν.
Μμμμμμ;

Sophia Choleva είπε...

Κανείς θα συμπληρώσω !