Τετάρτη, Δεκεμβρίου 06, 2006

Που να γυρίζεις...

Ξημερώματα του Αγίου Νικολάου ,ανοίγω τη βρύση , γεμίζω την μπανιέρα με καυτό νερό κι αφρόλουτρα , ρίχνω το κορμί μου μέσα της και βυθίζομαι χαζεύοντας τους αφρούς που επιπλέουν , η αίσθηση του καυτού νερού πάνω στην σάρκα μου με ανακουφίζει . Εξαγνίζομαι .
Τη σιωπή σπάει η φωνή του Σιδηρόπουλου που έρχεται από το διπλανό δωμάτιο , σαν σήμερα πριν δεκαέξι χρόνια μια ώρα σαν κι αυτή χανόταν πάνω σε κάποια υγρά πλακάκια , κι όμως η φωνή του είναι εδώ …
Το μόνο φως που υπάρχει είναι αυτό του ολόγιομού φεγγαριού , που εισβάλει δειλά μέσα από το μικρό παραθυράκι του μπάνιου , ελπίζω πως απόψε θα καταφέρω να κοιμηθώ σπίτι μου , γιατί τα τελευταία βράδια , παίρνω τους δρόμους κι όπου με βγάλει.

Κοιμάμαι πάνω σε ξένα σεντόνια , σε ράντζα , καναπέδες και κρεβάτια γνωστών και φίλων, μεθοκοπάω μέχρι το ξημέρωμα , γελάω μέχρι δακρίων , ακούω τους άλλους καθώς μου ξερνούν τα εσώψυχα τους, τους κρατώ στοργικά το κεφάλι πάνω από τη λεκάνη , καθώς αυτοί κλαίνε-γελάνε και μου εξομολογούνται τα πιο απόκρυφα μυστικά τους , κι εγώ είμαι πάντα εκεί για να τους ψιθυρίσω ένα μεθυσμένο δεν πειράζει στο αφτί . Ξυπνάω νωρίς το πρωί , φτιάχνω καφέ και τους χαζεύω να κοιμούνται , αφήνω ένα σημείωμα πάνω στο κουτάκι της ζάχαρης , φεύγω κλείνοντας την πόρτα πίσω μου σιγά , έχει πια ήδη για τα καλά ξημερώσει κι όλα έχουν ξεχαστεί . Στο δρόμο νιώθω περίεργα , για ακόμη μια φορά ανακαλύπτω πως με ελκύουνε οι αδύναμες φύσεις , πως ασυνείδητα πάντα ερωτεύομαι τα πάθη των ανθρώπων .




8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

teleio....m arese poli ayto to kommati! m aggikse..
prin ligo mpika spiti...eixa paei sto spiti toy filoy moy savva poy giortaze...kala ise?? elpizo pos nai! tha ta poyme..polla filia
kostas

Ανώνυμος είπε...

Μαλακιστήρι μου, οι δυνατές φύσεις έχουν πάθη.
Ωραίο!
Μ'αρέσει που σέρνεσαι.
Αλήθεια το λέω!

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα Κώστα ! Ξέρω να σε αγγίζω η ρουφιάνα ! Τα χρόνια μου πολλά, στον Σάββα ! Μια χαρούλα είμαι, σέρνομαι που λέει κι ο Μάνος , κι αυτός χαίρεται κι εγώ χαίρομαι και το γουστάρω που σέρνομαι ! Ακόμα περιμένω να με ξυπνήσεις ! Εντωμεταξύ και σήμερα έβαλα 2 φίλες μου που δουλεύουν πρωί να με ξυπνήσουνε και τίποτα , αν δεν έβαζα ξυπνητήρι, δεν πρόκειται να πήγαινα μάθημα , δεν είναι να βασίζομαι πάνω σας , απαπαπαπα!

Sophia Choleva είπε...

Καλά που έχω κι εσένα Μάνο μου, να μου το θυμίζεις , γιατί το ξεχνάω συνέχεια ή συνέχεια προσπαθούν να με κάνουν να το ξεχάσω . Ναι έχεις δίκαιο , οι δυνατές φύσεις έχουν πάθη , οι αδύνατες έτσι κι αλλιώς δεν θα τα άντεχαν ! Κι εγώ καραγουστάρω που σέρνομαι , είχα καιρό τελικά να περάσω τόσο κορυφαία , τελικά πρέπει να σέρνομαι πιο συχνά κάνει καλό!

Με αγάπη το μαλακιστήρι σου !

Γείτων είπε...

Καλησπέρα Σοφάκι. Πολύ ωραίο το νέο σου banner με τα μολύβια. σου ταιριάζει αρκετά. Οι άνθρωποι που σε έχουν κοντά τους είναι τυχεροί. Αν υπήρχε περισσότερος κόσμος σαν εσένα εμείς θα ήμασταν άχρηστοι...

Βέβαια άν υπήρχε περισσότερος κόσμος σαν εσένα εσύ θα ήσουν κάτι ακόμη πιο αγνό, αληθινό κ όμορφο και πάλι θα ξεχώριζες αλλα αυτό είναι άλλο θέμα.


Φιλιά πολλά και συγχαρητήρια για το άψογο ποστ.

Sophia Choleva είπε...

Γειτονάκο μου , που είσαι ; Μου έλειψες ρε γαμώτο :( Θα καλοπερνάς στην Αθήνα μάλλον, και μας ξέχασες ! Χε-χε !Μόνο εσύ θα μπορούσες να γράψεις κάτι τέτοιο , πάρε κανένα τηλέφωνο ρε να σε ακούσω … Μου λείπεις ….

Ανώνυμος είπε...

" Στο δρόμο νιώθω περίεργα , για ακόμη μια φορά ανακαλύπτω πως με ελκύουνε οι αδύναμες φύσεις , πως ασυνείδητα πάντα ερωτεύομαι τα πάθη των ανθρώπων ."

Καλημέρα Σοφία :)

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα Γεωργία ;););)