2006 crazy train ...


Δέχτηκα καταιγισμό μηνυμάτων , να φανταστείτε γέμισε το gmail μου (!!!)Γιατί δεν γράφεις ; Πήγες στην Jamaica και μας ξέχασες; Γράψε κάτι σε παρακαλούμε και άλλα τόσα … Έχω πάρει αγκαλιά την πιατέλα με τα μελομακάρονα , θα ήμουν ικανή να τα καταβροχθίσω όλα , ξέρετε κάτι , διανύω ίσως την καλύτερη φάση της ζωής μου, αν και συναχωμένη .. Ναι τα έβαψα μαύρα , αλλά μόνο τα μαλλιά μου , γιατί όλα τα άλλα καταχείμωνο και είναι ανθισμένα και πολύχρωμα … Είμαι στο σπίτι μου, με την οικογένεια μου , περνάω τις γιορτινές αυτές ημέρες όμορφα, ήσυχα και οικογενειακά …

Σε μια εβδομάδα θα είμαι στην πρωτεύουσα και θα τα σπάω , τελικά έγινε θεσμός ! Το 2005 με βρήκε στην Αθήνα , το 2006 επίσης, ε, και το 2007 εκεί θα με βρει … Χα-χα-χα ! Το 2006 τελειώνει , ήταν πανέμορφο , αλήθεια , δεν έχω ερωτευτεί , δεν έχω βρίσει , δεν έχω εκτονωθεί περισσότερο από ότι το 2006 ! Θα μπορούσα να γράψω γι αυτό σελίδες ατελείωτες και να κάνω την αναδρομή του …

Φέτος είπα να κάνω κάτι διαφορετικό όμως , τρώω ακόμα ένα μελομακάρονο και αρχίζω τις ευχαριστίες, ούτε όσκαρ να έπαιρνα ! Λοιπόν ευχαριστώ όλους όσους μέσα στο 2006, με ερωτεύτηκαν, με μίσησαν, με αγάπησαν , με βοήθησαν , με κυνήγησαν , με πρόδωσαν , σας αγαπάω όλους βρε μαλακισμένα …

Ευχαριστώ , το Νίκο , το Θωμά , τον Γιώργο , το Χρήστο , τη Γωγώ , την Τάνια , τον Μανώλη,τον Λεωνίδα , τον Γιώργο , τη Γεωργία , τη Ζωή , τον Κώστα , τον Γιώργο , τον Θοδωρή , τη Μαίρη , την Λένα , τον Σοφοκλή , τον Άρη , τον Δημήτρη , τον Ανδρέα , τη Χαρά , τη Δέσποινα , τον Μιχάλη , την Βασιλική , την Αικατερίνη , την Χλόη , τον Αλέξη , τον Χρύσανθό , την Ισιδώρα και το Μάνο … (Με σειρά εμφάνισης το 2006, καλά μερικά μου ξέφυγαν…. ) Πάω να παίξω χαρτιά, η τσόχα με καλεί …

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Χρόνια πολλά Sophie!!

Άμα κάθε πρωτοχρονιά σε βρίσκει στην Αθήνα, σκούρα τα πράγματα! Αχ, όχι..Τα μαλλιά σου εννοούσα :D

Μα κι εσύ πια...Όλος ο κόσμος πάει "αλλού", εσύ στην Αθήνα; (κοίτα ποιά μιλάει τώρα...κολλημένη είμαι με τη μπάλα -ουπς- με την Αθήνα ντε!)

Καλά να περάσεις, κι ελπίζω να έχεις λαφ-τοφ (έτσι το λέει μια μπέμπα που ξέρω) στις διακοπές :)

Φιλιά και να προσέχεις!

p.s. Αυτό το "Sophie" όποτε το προφερω -τώρα πια- μου θυμίζει Θεοπούλα... :D
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Βρίσκομαι όλο τον υπόλοιπο χρόνο στην εξοχή , στην ηρεμία , και στον καθαρό αέρα … Κάποιος θα έλεγε , τι ωραία ; Όμως εγώ έχω αλλεργία σε όλα αυτά … Τις περισσότερες φορές που πάω στην Αθήνα την πετυχαίνω άδεια , ίσως για το λόγο που λες. Πάω πάντα όταν φεύγουν οι άλλοι ! Καραγουστάρω που θα είμαι στην πρωτεύουσα τις πρώτες μέρες του χρόνου ! Αν είσαι κι εσύ εκεί λοιπόν εκείνες τις μέρες , και δεν την έχεις κάνει να τα πούμε ! Τα γαλλικά της Θεοπούλας κορυφαία ! Αλλά αλήθεια ποια είναι αυτή η Θεοπούλα ; Χαχαχαχα! Εύχομαι το 2007 να σου μπει όσο καλύτερα γίνεται …
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
"Εύχομαι το 2007 να σου μπει όσο καλύτερα γίνεται" Πανάθεμά σε για ευχή!! χαχαχαχα!!

Εδώ θα είμαι, άντε να πιούμε έναν καφέ τώρα που εσύ τα έβαψες μαύρα κι εγώ ξανθά (σχεδόν) :)

Στέλνω mail..
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Περιμένω -περιμένω... :)
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Λοιπόν είσαι μέσα 5/1 για Κοκκίνου;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
1. Ίσως λείψω 5-8 Θεσσαλονίκη.
2. Αν είμαι εδώ...Ας πάει και το παλιάμπελο!!

Μόνο σε παρακαλώ, να κανονίσεις με τα κονέ σου για τους παπαράτσι! Θέλω να περάσω μια βραδιά κι εγώ πριβέ, σαν άνθρωπος..όχι με τα φλας πάλι πάνω μου (με καταλαβαίνεις, έτσι;)...Είναι και ο καινούριος μου δίσκος που θα κυκλοφορήσει όπου να 'ναι (επάργυρος με μπορντούρα εποχής και σκάλισμα περίτεχνο στα χερουλάκια) και με κυνηγάνε...

3. Ναι, οκ, μην κάνεις έτσι! Δεν δικαιούμαι κι εγώ να "live my myth" για ένα comment? lol
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλο ξεφαντωμα εδω με τα μαυρα σου μαλλακια.Σου πανε.Αστα και τρελλανε τους.
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Έχω πιάσει το νόημα , έχω πιάσει το νόημα και δεν έχω άγχος και κανένα πρόβλημα ! Αυτό θα κάνω καιρούλη μου:) Φιλάκια πολλά !
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Kούκλα Καιρέ...ε;

Γεωργία, σε βρίσκω ανεβασμένη και ελαφρώς τριαλαρούμ... δεν μπορείς να φαντασθείς πόσο μ'αρέσει...
Νομίζω ότι είσαι στην καλύτερη φάση για να ανέβεις στην Σαλονίκη.
Και μετά καπάκι Κοκκίνου;
Γεωργία μου, είσαι σίγουρη ότι είσαι σωστά προπονημένη, γιατί η Τζαμάϊκα από ότι την έχω κόψει, διαθέτει 4Χ4
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
emena den m evales sta onomata...me ksexases:(
kostas!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το "τριαλαρούμ" ήταν ό,τι πρέπει Μάνο!! Με έπεισες!! Πάω Σαλόνικα στις 5 του μήνα!! :D :D
Είμαι μεγάλο νούμερο, όντως (μη σου πω και το 24234390) αλλά το κρύβω, φοβάμαι τον γιατρό! :)

Σοφία, ανησυχώ! Αν το μαύρο μαλλί είναι συνδυασμός με 4χ4 ΠΟΥ να πάω εγώ η δόλια με την ξανθή ανταύγεια και το fiat punto? (ΠΟΥ 'Ν' ΤΟ??)

Α πα πα πα πα πα...Δεν παίζω!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις