Δευτέρα, Νοεμβρίου 13, 2006

Χρόνια Πολλά Μπλογκάκι μου !




Να ζήσεις μπλογκάκι μου και χρόνια πολλά , μεγάλο να γίνεις με ποστάκια πολλά , παντού να σκορπίζεις της Sophie’s το φως και όλοι να λένε τι μπλόγκ είναι αυτό !

Λοιπόν είναι γεγονός , εδώ κι ένα χρόνο Εκπαιδευτήκαμε σίγουρα στο οίδημα …
Αυτό το μπλόγκ οφείλει την ύπαρξη του καθαρά και μόνο στην τύχη, άντε και λίγο στον Μιχάλη… Ξεκίνησα να γράφω στο μπλόγκ χωρίς ουσιαστικά να ξέρω πολλά γι’ αυτό , το μόνο που ήξερα είναι ότι είχε ένας φίλος μου(ένα τέτοιο πράγμα!!!)μου άρεσε και ήθελα κι εγώ !

Στην αρχή έγραφα μόνο για μένα, όχι ότι τώρα, μετά από ένα χρόνο κάνω κάτι διαφορετικό, απλώς μέσα από αυτό το μπλόγκ στην πορεία, μου δόθηκε η ευκαιρία να ανταλλάξω απόψεις, να γνωρίσω ανθρώπους , με πολλούς από αυτούς να συναντηθώ από κοντά και με μερικούς από αυτούς να συνάψω και φιλικές σχέσεις …
Στην ουσία δεν έκανα κάτι διαφορετικό από αυτό που συνήθιζα να κάνω και πιο παλιά, να γράφω δηλαδή… Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου , πάντα αυτό έκανα, έγραφα. Δεν μπορούσα να φανταστώ πως θα περνούσε μια μέρα χωρίς να έχω γράψει κάτι , δεν έχει σημασία τι . Στην αρχή έγραφα σε κάτι μικρά ημερολόγια με μικρές κλειδαριές, γεμάτα καρδούλες και αρκουδάκια , με χρωματιστά φύλλα ποτισμένα με πανέμορφα αρώματα , κι όμως εγώ από τότε είχα μια μανία να τα λερώνω με τα ατσούμπαλα γράμματα μου με τις ανορθόγραφες λέξεις μου …
Το γράψιμο για μένα ήταν και είναι λύτρωση , είναι ένας τρόπος για να εκφράζομαι ,μπορεί να περάσει μια μέρα και να μην κάνω πολλά πράγματα , αλλά για μένα μια μέρα χωρίς γράψιμο , είναι μια χαμένη μέρα …
Θα μου πείτε και τι γράφω ; Τα πάντα … Ότι μπορεί να φανταστεί ο καθένας , όλα γύρω μου δεν είναι τίποτα άλλο από μια έμπνευση , από μια αφορμή για να γράψω , κάπως έτσι είναι για μένα .
Άνθρωποι, ταξίδια, εικόνες , έρωτες , καθημερινότητα, γεύσεις , σκέψεις , συναισθήματα , μυρωδιές , σχέσεις, αναμνήσεις , όλα αυτά θέλω να τα αποτυπώσω με κάποιο τρόπο και μιας και δεν είμαι καλή στην ζωγραφική, τα αποτυπώνω, γράφοντας γι’ αυτά . Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι καλή στο γράψιμο , απλώς είναι ένας τρόπος αυτοέκφρασης και τίποτα παραπάνω .. Θα ήθελα να μπορούσα μέχρι και το κάθε λεπτό, την κάθε μου ανάσα, τον κάθε μου θυμό να τα αποτύπωνα με λέξεις…


Κάποια στιγμή άφησα τα στυλό και τα χαρτιά , και καθηλώθηκα μπροστά από μια οθόνη κι ένα πληκτρολόγιο , δεν άλλαξε τίποτα, εγώ εκεί συνέχιζα να γράφω .
Πριν από ένα χρόνο το μόνο που άλλαξε ήταν ότι εγώ συνέχισα μεν να γράφω , αλλά μου δόθηκε παράλληλα η ευκαιρία τα όσα γράφω να τα μοιράζομαι μαζί σας κι αυτό αλήθεια όπως και να το κάνεις είναι πραγματικά υπέροχο !
Κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω γιατί «Εκπαιδευμένοι στο οίδημα»!
Το 2004 αποφάσισα να γράψω κάτι , κάτι με αρχή μέση και τέλος , δεν μπορώ να πω ότι τα κατάφερα … Αυτές τις 100 σελίδες που έγραψα τότε λοιπόν, τις είχα δώσει ένα τίτλο «Εκπαιδευμένη στο οίδημα» , ο πληθυντικός στο μπλόγκ μου , δεν ήταν τίποτα άλλο παρά ένα λάθος , ένα λάθος που στην πορεία αποδείχτηκε προφητικό !

15 σχόλια:

Ισοβίτης είπε...

Χρόνια πολλά!Πολύχρονο! Περιμένουμε πλέον όχι μόνο ανάλογη συνέχεια από αυτό το όμορφο και καλό blog, αλλά και ένα μεγάλο κέρασμα!

Sophia Choleva είπε...

Φέρτε μου να πιω το ακριβότερο πιοτό εγώ πληρώνω τους bloggers που αγαπώ !
Τόσα καλά λόγια είπες βρε Ισοβίτη , μην ανησυχείς όλο και κάτι θα σε κεράσουμε!
Τις καλημέρες μου :)

zouri1 είπε...

να τα χιλιασει

Sophia Choleva είπε...

Zouri –Zouri σε ευχαριστούμε!

Γείτων είπε...

Χρόνια πολλά και προπάντων γεμάτα!Nα το χαίρεσαι το μπλογκάκι σου και να το αγαπάς και να το σεβεσαι.
Καλησπέρα Σοφάκι

manosantonaros είπε...

Χρόνια πολλά οιδήμονα...
Να'σαι καλά μικρή μου και να γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...γραφεις...

Sophia Choleva είπε...

Οιδήμονας, ουαου…
Καλά δεν είμαι (αρχίζω εγώ τα παράπονα , κλαψ-κλαψ και τα σχετικά) , αλλά θα γράφω κι αυτό είναι υπόσχεση ;) Το μόνο κακό σε όλη αυτή την υπόθεση είναι ότι το μπλογκάκι μου είναι Σκορπιός κι απορώ πως και τα πάμε ακόμα καλά ! χε-χε

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

Χρόνια πολλά αστεράκι!
Να είσαι πάντα έτσι!
Στα γραπτά και στη ζωή!
(οι ευχές μου ως εκπροσώπου της πόλης που τιμάς με τηνν παρουσία σου, τα τελευταία χρόνια...
ΟΥΑΟΥ!!!!)
Φιλιά

Borg είπε...

Χρόνια πολλά και μεγαλες δοξες :P

Borg είπε...

Χρόνια πολλά και δοξες :P

Sophia Choleva είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Borg είπε...

Χρόνια πολλά και δοξες!

Sophia Choleva είπε...

;)3dokses mazemenes:P

Sophia Choleva είπε...

Χρηστάρα μου σε ευχαριστώ για τις ευχές , ναι όντως μεγάλη χάρη σας, που με έχετε τόσα χρόνια και σας ομορφαίνω το μέρος ! Έλα πλάκα κάνω , χαίρομαι μόνο που υπάρχουν μερικοί ντόπιοι σαν εσένα, αν και με στεναχώρησες τον τελευταίο καιρό , θα στα πω αναλυτικά από κοντά !Έτσι κι αλλιώς πρέπει να επανορθώσω όπως είπαμε για την προχθεσινή μου απουσία ! Πάμε να δαμάσουμε πάλι τους χωματόδρομους , αλήθεια ήταν υπέροχα !

Borg είπε...

Κατά λάθος το έκανα , σιγά μην σε έδινα τόσες ευχές :)