Πότε τον παίρνεις , πότε τον τρως;


Πότε τον παίρνεις , πότε τον τρως είναι λίγος ο μισθός ! Μπήκα στο σπίτι , πατώντας στις μύτες , λες και θα ξυπνούσα κανέναν , δεν έχω συνηθίσει τα τακούνια έτσι κι αλλιώς , κι ο θόρυβος που κάνουν είναι ξένος στα αυτιά μου , μου τη σπάει … Επιτέλους έδαφος , τα αυτιά μου βουίζουν , βρωμάω από πάνω μέχρι κάτω τσιγαρίλα , πάλι ήπια σήμερα , περισσότερο από ότι έπρεπε , κρατιέμαι , ποιος αγοράζει άλλο πληκτρολόγιο τώρα , δεν είμαστε για έξοδα …
Ας βγάλω και την σεξουαλιζέ μπλούζα μην την λερώσω , τελικά είμαι κάργα συντηρητική , από το πρώτο έτος μου την είχε κάνει δώρο η Γιάννα και σήμερα την φόρεσα πρώτη φορά , την θεωρούσα πολύ προκλητική για να τη βάλω, αλλά φαίνεται πως έχω αρχίσει και απελευθερώνομαι !Όσο για τη μέση μου, δεν το συζητώ , στο δρόμο περπατούσα σκυμμένη , όχι τίποτα άλλο θα με παρεξήγησαν κι όλας ότι ήθελα τίποτα να μου έρθει και στηνόμουνα , αλλά ο πόνος ήταν αβάσταχτος , ευτυχώς ήταν ο Ανδρέας με τη Δέσποινα μαζί μου και με σέρνανε … Γέρασα και δεν το πήρα είδηση και η Μανωλοπούλου μέσα στην ερημιά , κι ο Ανδρέας εκεί να επιμένει να τραβάει βιντεακι , καθώς περπατάμε στη μέση του δρόμου και τραγουδάμε το top λαϊκό άσμα «Πότε τον παίρνεις , πότε τον τρως είναι λίγος ο μισθός !» Ξέμαθα από club κούνημα και ελληνάδικα στο καπάκι , ναι τελικά δεν ντύνομαι μόνο συντηρητικά , διασκεδάζω και ζω πολύ συντηρητικά , ξέρω ότι αν με διαβάσουν αυτοί που με ξέρουν καλά και με έχουν φάει στη μάπα χρόνια τώρα θα αρχίσουν να με γιουχάρουνε , αλλά επειδή ξέρω ότι κανείς από αυτούς δεν θα με διαβάσει γιατί και οι φίλοι μου είναι συντηρητικοί , μπορώ να λέω και να παραπονιέμαι για ότι γουστάρω …
Ναι γιατί για μερικούς η ζωή μου μπορεί να φαντάζει χολιγουντιανή ταινία , αλλά για μένα τίποτα δεν είναι αρκετό , θέλω καινούργια επεισόδια , θέλω το «Η Σοφία εν δράση νούμερο 4»! Ήδη ξεκίνησε και περιμένω με αγωνία τη συνέχεια του σεναρίου , μακάρι να με ντουμπλάρει και κανένας κομπάρσος στις επικίνδυνες αποστολές , γιατί δεν βλέπω η μέση μου να αντέχει για πολύ ακόμα ! Μόνο που στην απαρχή του «Η Σοφία εν δράση νούμερο 4», βλέπω κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου(κύριε σεναριογράφε , μήπως να το αλλάζαμε αυτό ;) , κάτι που δεν το είχα σαν πρωταγωνίστρια στο «Η Σοφία εν δράση νούμερο 1,2,3» , υποτίθεται ότι απελευθερώνομαι , κι όμως κάτι δεν πάει καλά … Παλιότερα όταν ήθελα κάτι δεν με κρατούσε κανείς , ότι ήθελα το διεκδικούσα και στο τέλος τις περισσότερες φορές το έπαιρνα, τι στο καλό πρωταγωνίστρια ήμουνα, βέβαια υπήρχαν και φορές που έσπαγα τα μούτρα μου , αλλά αυτά συμβαίνουνε και στις καλύτερες πρωταγωνίστριες …Τώρα πρέπει να με βγάλανε σε πιο light έκδοση , πιο συνεσταλμένη ίσως, όχι μόνο ντρέπομαι να πω αυτό που θέλω , αλλά κάνω κάτι χειρότερο , προσπαθώ να πείσω τους πάντες γύρω μου ότι δεν το θέλω και καθόλου μάλιστα …
Λοιπόν καιρός να βγάλω τον στόκο , και να πάω να ξεραθώ για ύπνο μέχρι αύριο το απόγευμα … Εδώ θα είμαστε και θα δούμε όλοι μαζί τι θα γίνει τελικά στη συνέχεια του «Η Σοφία εν δράση νούμερο 4»

Καλημέρες …

Σχόλια

Ο χρήστης shylock είπε…
με συνχωρείς το τεκνό τι δουλειά έχει στην φωτογραφία?

Δημοφιλείς αναρτήσεις