Δευτέρα, Ιουνίου 05, 2006

Γιατί η μαμά μου έχει περιουσία !

Μένω άφωνη , κοιτάω αυτά τα δυο κουρασμένα μάτια, είχα περάσει για να πω μια καλησπέρα .
Τι το ήθελα κι εγώ;
Δεν πήγαινα στην ευχή της Παναγίας ;

Στα καλά καθούμενα , δέχτηκα μια απερίγραπτη επίθεση , η ατμόσφαιρα πλημμύρισε από μένος, χολή ,πικρία και μια απερίγραπτη οργή , κι όλα αυτά γιατί ; Γιατί η μαμά μου έχει περιουσία ! Μη γελάτε ρε, έτσι όπως σας το λέω είναι !

Τα τελευταία δυο χρόνια έχω κάτσει πολλές φορές στο σκαμνί του κατηγορουμένου, και πρέπει να απολογηθώ γιατί οι δικοί μου είναι ευκατάστατοι , γιατί αυτό είναι, πλούσιους εγώ δεν θα μπορούσα να τους πω , αλλά όλα αυτά δεν έχουν και καμία σημασία .
Σημασία έχει το μένος μερικών ανθρώπων , δεν ξέρω τι μπορεί να βλέπανε τα συγκεκριμένα μάτια πάνω μου , πάντως σίγουρα ότι και να βλέπανε ήταν γεμάτα υποκρισία . Μου είχανε πει να προσέχω , αλλά εγώ όπως πάντα στην κοσμάρα μου!
Μια ζωή για εκείνο που παλεύω είναι για το δικαίωμα όλων μας στην διαφορετικότητα , μου αρέσει να περιτριγυρίζομαι από ανθρώπους που έχουν διαφορετική άποψη από εμένα , μου αρέσει να συζητάμε , χωρίς απαραίτητα να πρέπει να πείσουμε τον άλλο να δει το δικό μας άσπρο. Γιατί κάτι τέτοιο, ίσως να είναι αδύνατον , όταν αυτός από γεννησιμιού του το αντιλαμβάνεται μαύρο!
Αυτά τα μάτια που ξεχείλιζαν από μίσος , με έχουν κατηγορήσει πολλές φορές , κι ας μην το ξέρουν , δεν χρειάζεται να μιλήσουν , βλέπω το φθόνο , σε αυτά τα μάτια , και λέω μέσα μου γιατί ; Δεν έχω τίποτα απολύτως να χωρίσω με κανέναν , αλλά μη με σταυρώνεις , που δεν έχω την ίδια άποψη μαζί σου , που εδώ που τα λέμε την ίδια έχω , αλλά όταν υπάρχει προκατάληψη , τι να το κάνεις !
Κρίμα, κρίμα , χιλιάδες συσσωρεμένα απωθημένα , μίσος που πίστευα πως στις μέρες μας έχει χαθεί , κάνω πως δεν καταλαβαίνω , πως είμαι από άλλο πλανήτη , μιλάω ζεστά και ευγενικά γιατί πάντα στη ζωή μου απέφευγα τους καυγάδες , αλλά σίγουρα αν συνεχιστεί αυτό θα υπάρξει μέρα που θα χάσω την ψυχραιμία μου !
Γιατί δεν υπάρχει χειρότερος φασισμός από αυτόν , δεν δέχομαι να μου βάζουνε ταμπέλες ,να μην μου επιτρέπουν να διαφέρει η γνώμη μου , το έχω αποδείξει με τη στάση ζωής μου ότι δεν ανήκω πουθενά ,δεν περιορίζομαι , έχω πάντα το μυαλό μου ανοιχτώ .
Η μοναδική πολυτέλεια που έχω στη ζωή μου , είναι να είμαι ελεύθερος, σκεπτόμενος άνθρωπός και τίποτα άλλο, όσοι με ξέρουν και με ξέρουν καλά , ξέρουν πως ποτέ δεν είχα την ανάγκη να δειχτώ , δεν είμαι εξαρτημένη από τα υλικά και ούτε θέλω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν ,ποτέ δεν κόμπασα για κάτι !
Τα ρούχα μου δεν κοστίζουν μια ολόκληρη περιουσία , δεν νιώθω την ανάγκη να φανώ μέσα από αυτά , δεν με φοράνε ,τα φοράω !
Έχω αγανακτήσει αυτή είναι η αλήθεια, δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω για να πάψει αυτό το μένος , λευκό πανί θα σηκώνω , πέτρες θα μου ρίχνουνε !
Ρε, μάνα δεν με αποκληρώνεις να τελειώνουμε ;

Το μόνο σίγουρό είναι ότι πρέπει να μπω στο Γκίνες , πρέπει να είμαι από τους ελάχιστους ανθρώπους που αυτά που πιστεύουνε αυτά εφαρμόζουνε και στη ζωή τους ! Γι’ αυτό μίλησα πριν για υποκρισία , δεν μπορείς να φωνάζεις για κάτι και να κατηγορείς τους άλλους γιατί δεν το κάνουν , όταν εσύ ο ίδιος που το πιστεύεις δεν το κάνεις. Γιατί όλοι οι άλλοι που δεν σε ακολουθούν δεν είναι υποκριτές , απλά καλύτεροι από σένα.
Κάνουν τουλάχιστον αυτό που πιστεύουν !

1 σχόλιο:

Lili είπε...

H μεγαλυτερη τραγωδια του φτωχου ειναι η ελειψη ελευθεριας που τον κατανταει σκλαβο στο μυαλο.
Ο μεγαλυτερος πλουτος του πλουσιου ειναι η ελευθερια του.
Na κινηθει, να ελιχθει, να σπουδασει, να καλλιεργηθει και ετσινα ανοιξει το μυαλο του, χωρις συσσωρευση απωθημενων και αρνητικοτητας.
Ο πλουτος φερνει "πλουτο"