Το πολύ το Κύριε Ελέησον...

Χαρακτηρίζω την σημερινή μέρα , μουντή, κουτσή, στραβή και ανάποδη ! Συννεφιασμένο απογευματάκι Παρασκευής , και η διάθεση μου, δεν ξέρω πως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, απλώς αδιάφορη! Κάθομαι στην γνωστή γωνιά μου , μιλάω στο τηλέφωνο με την άρρωστή εορτάζουσα Ζωή , ξύνω το κεφάλι μπας και κατεβάσει καμιά ιδέα, παραιτούμε από την προσπάθεια , δεν είναι εποχή έμπνευσης !
Ανοίγω τα βιβλία , προσπαθώ να διαβάσω, καμιά όρεξη , κλείνω καφέ για αργότερα και σινεμά για το βράδυ…
Και αφού με ξέρεις το μεγαλύτερο ελάττωμα μου είναι πως δεν ήμουνα ποτέ ιδιότροπη, κουτσή, στραβή και απόλυτη, ίσως αν τα είχα όλα αυτά να είχα καταφέρει να κάνω κάτι ! Ετοιμάζω τα πράγματα για την Κυριακή , φεύγω , τα συναισθήματα μου κι αυτά απροσδιόριστα, χαρμολύπης ίσως ! Εκείνο που θα ήθελα τώρα δεν είναι ούτε μια σοκολατίνα, ούτε ένα γαλακτομπούρεκο , εκείνο που θα ήθελα τώρα ήταν να γελάσω δυνατά , να ζήσω κάτι που θα με έκανα να πέσω κάτω από τα γέλια , αυτό μου έλειψε! Ναι καλύτερα θα ήτανε να γελούσαμε παρέα , και να έπεφτα από τα γέλια στην αγκαλιά σου !
Δεν ξέρω γιατί γράφω σήμερα, δεν έχω τίποτα να πω, απουσία εμπειριών βλέπεται , ξεχάστηκα και δεν τις κυνήγησα αυτή την εβδομάδα , μόνο αρκέστηκα , στον ύπνο, στο φαΐ και στην αραλίκα! Αναρωτιέμαι από την άλλη γιατί χάθηκαν κάποιοι άνθρωποι , Θωμάαααα που βρίσκεσαι ; Να υποθέσω πως βρήκες το Κούθε σου (συγχώρεσε με δεν κατάφερα ποτέ να το μάθω σωστά ), αν είναι έτσι πες το να χαρώ ! Όχι δεν σε κατηγορώ που χάθηκες ίσως χάθηκα κι εγώ, έχω χαθεί πολλές φορές , οπότε δεν μου πέφτει και λόγος ! Την Κυριακή θα ταξιδεύω , αν σε ξεχάσω , σου λέω από τώρα τα χρόνια μου πολλά και εύχομαι όπου κι αν είσαι κι ότι κι αν κάνεις , να είσαι καλά , πάντως αν διαβάσεις αυτές τις γραμμές , περιμένω σχόλιο σου ! Κωνσταντίνε , πως πάει η προσπάθεια σε ποιον μήνα βρίσκεσαι ; Αφού αποφάσισες να το διαβάσεις όλο , με χαρά θα περιμένω τα σχόλια σου στο τέλος αυτής της μαραθώνιας προσπάθειας! Ζωή περιμένω με ανυπομονησία το blog σου !

Σχόλια

Ο χρήστης Dot.Hakers είπε…
Έχω τελειώσει όπως σου είπα Νοέμβριο, αλλά και Απρίλιο! Βασικά, πολυ χαρά, πολυ λύπη, τρέξιμο, άγχος, ενέργεια, το ένα, το άλλο, καλή ζωή κάνεις!:) Στο επόμενο ελπίζω να έχω διαβάσει Δεκέμβριο και Μάρτιο (τα παίρνω χιαστί!)...

Δημοφιλείς αναρτήσεις