Τετάρτη, Μαρτίου 29, 2006

Προσοχή δαγκώνει !


Δεν πάει άλλο ! Είπαμε να κάνω το μαλάκα όπως έμαθα να τον κάνω πάντα , δύσκολα αλλάζει ο άνθρωπος , αλλά ως εδώ ήτανε ! Εγώ μέχρι χθες νόμιζα ότι τα πάω καλά με τη σχολή μου κι ότι θα τελειώνω στα κανονικά μου, έλα μου ντε όμως που δεν τα πάω καλά με την γραμματεία ! Υστέρα από όσα έγιναν, μου έκοψε και ζήτησα αναλυτική όπου ανακάλυψα ότι μάθημα του πρώτου εξαμήνου που έχω περάσει εδώ και κάτι χρόνια δεν είχε καταχωρηθεί και πάω να τρελαθώ! Πάλι καλά που το πήρα χαμπάρι τώρα , φαντάζεσαι να πήγαινα να πάρω πτυχίο και να μου λέγανε όχι κοπέλα μου εδώ δεν έχεις περάσει μάθημα από το πρώτο εξάμηνο! Βγάλτε τους άσχετους από την γραμματεία ρεεεεε!Αν μείνουνε αυτές οι μαλακισμένες δεν πρόκειται να τελειώσω ποτέ , η απλά από εδώ και πέρα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλεία τους ! Δηλαδή μετά από κάθε εξεταστική να πάω να ελέγχω αν τα όρνια δεν ξέχασαν να μου περάσουν τα μαθήματα ! Ε Λ Ε Ο Σ !Ευτυχώς που δεν είχαν πεταχτεί τα γραπτά , και να ψάχνουμε σε υπόγεια κι εγώ να είμαι έτοιμη να πέσω πάνω στις ηλίθιες και να τις αρχίσω στις κλοτσιές, να τις φάω ζωντανές και άλλα τέτοια ωραία μου περνούσαν από το μυαλό! Μου έχουν φάει την ψυχή, αλλά και πάλι έκανα το μαλάκα , δεν αντέχω άλλο ρεεεεεεεεε! Εξαιτίας τους τον τελευταίο καιρό έχω χάσει την ηρεμία μου κι εκεί που έλεγα πως σήμερα τελείωσα με αυτές, τσούπ , να πάλι πρόβλημα ! Δε γίνεται ρε κορίτσια να μου βάλετε και κανένα βαθμό κατά λάθος σε μαθήματα που χρωστάω ; Μισό να πάω να στρίψω ένα τσιγάρο γιατί συνχήστικα πάλι, τα νεύρα μου είναι σαν τις Πανοπούλου στο ρόλο που έπαιζε στο Ρετιρέ ! Επανήλθα, αυτά που λέτε και για να γιορτάσουμε την έκλειψη σήμερα , μετά από τον ατελείωτο φραπέ στο Escape, μαζευτήκαμε μετά καμιά δεκαριά άτομα στο σπίτι της γειτόνισσας που παρεμπιπτόντως είναι η κοπέλα που κάνουμε μαζί την εκπομπή στο ράδιο , και κλασσικά μαγειρέψαμε !Οι γυναίκες στην κουζίνα και οι άντρες να κάθονται και να διατάζουνε ευτυχώς εγώ την γλύτωσα και ήμουνα με την ανδροπαρέα ! Αυτό που λένε μάθε τέχνη κι ας την! Ο Θάνος μαζί με τον Θράσο είχανε φέρει δυο κιθάρες γιατί ο Θανασάκης ήξερε ότι παίζω κιθάρα και τόσα χρόνια τώρα κυνηγάει να παίξουμε μαζί και δεν είχε κάτσει , έτσι αρχίσαμε ένα ατελείωτο γρατσούνισμα , οπότε αφού είχα αναλάβει το ψυχαγωγικό κομμάτι του τραπεζίου γλύτωσα την κουζίνα ! Κάναμε φυσικά ένα διάλλειμα για να φάμε τον άμπακο και συνεχίσαμε ακάθεκτοι μετά το πρόγραμμα μας ! Δεν μπορώ να πω ήταν αρκετά ωραία σήμερα ! Ξενέρωσα βέβαια όταν εμείς με τον Θανάση δημιουργούσαμε και οι άλλες είχανε ανοίξει τηλεόραση για να μην χάσουνε «Τη βέρα στο δεξί» αλλά διαλύσαμε τη σύναξη όταν ήρθαν οι σύντροφοί και οι συντρόφισσες της Ζωής για να συζητήσουν για το κόμμα και πως θα πάει η ΠΚΣ στις εκλογές ! Εγώ την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια! Κατάφερα να συμμαζέψω το μυαλό μου να διαβάσω και να φέρω λίγο το σπίτι μου πάλι στα ίσια του ! Δηλώνω κουρασμένη , εκνευρισμένη , ερωτευμένη μα δεν παρατάω τα όπλα ! Εξάλλου όπως μου είπε και σήμερα ο Τeo, που βρεθήκαμε στην ηλιόλουστη και γεμάτη κόσμο πλατεία Σάκη Καράγιωργα « Που χάθηκες ρε Jamaica , όσες μέρες είχα άδεια δεν σε είδα , έμαθα αγαπάς μου λέει γι’ αυτό σε χάσαμε και αύριο φεύγω για Κύπρο και δεν θα προλάβουμε να τα πούμε ! Πάντα αγαπούσα ρε Teo του είπα, και βάζοντας τα γέλια μου λέει ααααα κι εσύ σαν τον Πάριο πάντα ερωτευμένη ! Δεν παρέλειψε πάντως να μου πει που να πάω στο Μιλάνο και να μου ευχηθεί να με βλέπει πάντα έτσι ! Κάπου εδώ θα κλείσω και το σημερινό μου παραλήρημα , πάω για να χαθώ μέσα στην μπανιέρα μου και μετά χαλάρωση γιατί και αύριο ποιος ξέρει τι μου ξημερώνει ! Ας φάω και κανένα σπιτικό γλυκάκι της μαμάς Λίτσας για να πάνε τα φαρμάκια κάτω ! Και για να μην ξεχνιόμαστε , φιλιά στις γλάστρες χαιρετισμούς στο πιάνο!

2 σχόλια:

Кроткая είπε...

Αυτό με το χαμένο μάθημα, το είχ απάθι κι εγώ , στη ΦΛΣ Αθήνας, και μάλιστα είχα γράψει 9! Κια μ΄΄αλιστα, ο ηλίθιος ο καθηγητής ΘΥΜΟΤΑΝ ότι είχα γράψει 9, αλλά ΕΧΑΣΕ το γραπτό μου!! κι έτσι μετά δεν μορούσαμε να αποδείξουμε ότι είχα περάσει και ΞΑΝΑΕΔΩΣΑ και πηρα 6... Σε καταλαβαίνω απόλυτα!

Δε μου λες, το σταθμό σας πως τον λένε εκπέμπετε και online? λέω τώρα...

Sophia Choleva είπε...

Αγαπητή krotkaya, δεν ήσουν η μόνη που το έπαθες , ούτε εγώ εξάλλου κι αν δεν σοβαρευτούνε λίγο θα την πατήσουν πολλοί ακόμα !Όσο για τη Rock Αποπλάνηση την εκπομπή που κάνουμε στο ράδιο και συγκεκριμένα στην ΟΡΤ, εκπέμπει και online www.ort.gr, είναι ζωντανά κάθε Δευτέρα βράδυ στις 11 ώρα Ελλάδος !