Τετάρτη, Μαρτίου 22, 2006

Κλεάνθη , δεν ξέρουν αυτοί, πιάσε ένα ουισκάκι

Όχι δεν είμαι εκείνη η φιγούρα ανθρώπου , που κλαίει τη μοίρα του από το πρωί μέχρι το βράδυ, δεν νομίζω ότι είμαι το πιο ευαίσθητο πλάσμα στον κόσμο και ότι όλοι οι άλλοι γύρω μου δεν με καταλαβαίνουνε και είναι γουρούνια , όχι δεν είμαι αυτή . Κι αν καμιά φορά γέρνω δεν είναι γιατί θέλω να μιμηθώ σέξι πόζες κοριτσιών στην Ελασσόνα , αλλά μου έρχονται συνεχόμενα χτυπήματα κάτω από τη μέση , χτυπήματα που δεν τα αντέχω , μα που κανένα δεν κατάφερε να με ισοπεδώσει! Σήμερα το πρωί η γκαντεμιά μου χτύπησε από νωρίς την πόρτα , μερικοί άνθρωποι απλώς είναι γεννημένοι να ζουν με αυτό να μαθαίνουνε με την γκαντεμιά τους κι εγώ είμαι ένας από αυτούς , δεν βγαίνω αυθαίρετα σε αυτό το συμπέρασμα . Τι να σας πρωτοπώ να ξεκινήσω από τα ταξίδια και τα μεταφορικά μέσα , καθυστερήσεις , ατυχήματα , χαλασμένες μηχανές σίγουρα κάπου εκεί μέσα θα ήμουνα κι εγώ! Πόσες πιθανότητες έχει να γκαστρωθεί ένα αεροπλάνο με καθυστέρηση; Καμία ; Όχι αν είναι να ταξιδέψω εγώ . Πολλοί προσπάθησαν να με κάνουν να παίξω τυχερά παιχνίδια να δοκιμάσω κι εγώ την τύχη μου βρε αδερφέ , αλλά τελικά ήταν πιο μάταιο από το να ενθαρρύνεις ένα μυρμήγκι να πετάξει ..
Βαράτε ρε, βαράτε κι όσο αντέξω … Αυτό που λέγαμε πιο πάνω ο άνθρωπος γκαντέμης το έχει πάρει χαμπάρι , ξέρει τουλάχιστον τι του γίνεται , ξέρει τι του ξημερώνει και καταστρώνει σχέδια καθημερινά για να μπορέσει όσο πιο ανώδυνα να κλείσει τα τραύματα .. Βάζω προσώρας
μπεταντίν και περιμένω το επόμενο χτύπημα ! Μια καινούργια πίκρα είναι μια καινούργια πίκρα , δεν ξέρω πως καταφέρνω να παραμένω ψύχραιμη, αλλά τα κλάματα τον πεθαμένο δεν τον φέρνουνε πίσω, και για να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο , είναι συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια , χρυσάφι θα πιάνω σκατά θα γίνεται, οπότε λέω κι εγώ όπως ο στωικός Ζήνων «Κλεάνθη , δεν ξέρουν αυτοί, πιάσε ένα ουισκάκι».
Έχει ο Θεός αλλά σε μένα δεν δίνει .Δυστυχώς ή ευτυχώς τα προσωπικά μου προβλήματα , δεν με άφησαν να πολύ ασχοληθώ με τα προβλήματα του έθνους, το ξέρω απαράδεχτη , αλλά με το τελευταίο που θα μπορούσα να ασχοληθώ αυτή την περίοδο είναι με το κουτσομπολιό της χώρας και με το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στη Eurovision! Γι’ αυτό ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου , αν και μέχρι στιγμής ταλαντευόμουνα στο να φύγω ή να μη φύγω μιας και οι υποχρεώσεις πολλές, τα λεφτά λίγα, θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό !

3 σχόλια:

George είπε...

Gamise tous, tous malakes re mwraki... den aksizoun oute gia ftusimo... apla upomoni ki ola 8a ftiaksoun siga siga.

Sophia Choleva είπε...

S'euxaristw george gia ta logia sumparastashs , mwre egw na tous gamhsw, alla mexri stigmhs , mallon fainetai na me gamane autoi!

George είπε...

mi stenaxwriesai mikri mou... autoi panta gamane apla giati mporoune... kai otan mporei o Ellinas gamaei oti brei. Apla kane upomoni.