Κυριακή, Φεβρουαρίου 05, 2006

Εγώ φεύγω...


Εγώ φεύγω, αυτή είναι όλη η ιστορία της ζωής μου …

Κι όταν κάτι επαναλαμβάνεται τόσο συχνά παύει να είναι τυχαίο και ονομάζεται πεπρωμένο. Μια ζωή κάποιος έπρεπε να φύγει, έπρεπε δεν ήθελε … Μέσα σε δυο λέξεις χωράει όλο μου το πεπρωμένο …


Εγώ φεύγω…


Ίσως τελικά δεν άντεξα τόσους ξεριζωμούς , κι απέμεινα μονάχη να φοβάμαι τα ταξίδια … Φοβάμαι, τρέμω στην ιδέα πως θα πρέπει να ξαναπώ , εγώ φεύγω …. Μα δεν θέλω να πάω πουθενά , γιατί ποτέ κανείς δεν το κατάλαβε; Αυτοεξόριστη και κουρασμένη , διάλεξα να ζω μακριά από εκεί που πάντα λαχταρούσα να μείνω…
Κι όλο καινούργιες πολιτείες συναντώ στο δρόμο μου, που υπόσχονται πολλά, και θέλω με λαχτάρα να πάω σε εκείνα τα μέρη αλλά φοβάμαι, γιατί πάλι εγώ θα πρέπει να φύγω. Μια ζωή πρέπει να φεύγω…
Το είχα ξεχάσει , γιατί ίσως είχα καιρό να ταξιδέψω εκεί που λαχταρούσε η καρδιά μου, αλλά ίσως απλά κι όταν ταξίδευα είχα συμβιβαστεί με την κατάσταση και ήξερα ότι πάλι θα έπρεπε να φύγω…
Εκείνο που με έκανε απόψε να βάλω τα κλάματα , ήταν τα λόγια του Αντώνη χθες το πρωί , που άθελα του σε μια ασήμαντη στιγμή , μου είπε, δεν θέλω να φύγω , αλλά πρέπει …
Τα λόγια του αυτά ήταν σαν χιλιάδες φτυάρια που ξέθαβαν τον πιο μεγάλο μου, τον πιο καλά κρυμμένο μου φόβο… Δεν θέλω πια ούτε να ακούω αυτές τις λέξεις , δεν της αντέχω, κάθε φορά που τις ακούω δηλητηριάζουν το αίμα μου …
Κι όμως όσο κι αν προσπάθησα κάποιος με περιπαίζει , αλλά αυτή είναι η αλήθεια και πλέον την έχω αποδεχτεί … Ποτέ δεν θα καταφέρω να αποκτήσω αυτό που πραγματικά λαχταρά η ψυχή μου, αυτό που πραγματικά μου αξίζει , όλο θα φεύγω ή θα με διώχνουν , γιατί ποτέ δεν βρήκα το κουράγιο να ανοίξω το στόμα μου και να ουρλιάξω πως θέλω να μείνω, θέλω να μείνω, θέλω να μείνω …
Γιατί ενώ τόσοι και τόσοι αμέτρητοί , μου λένε πως με θέλουνε στη ζωή τους και πως μ’ αγαπούνε και πως είμαι ο άνθρωπός που θα έχουν πάντα μέσα στην καρδιά τους , γιατί πάντα είμαι τόσο ακατάλληλη , γιατί πάντα κάποιος πρέπει να φεύγει και στο τέλος πάντα να μένω μόνη μακριά από όσα θέλω, ακόμα κι αν απέχουν από μένα μονάχα μια ανάσα μου ;

Τι έχω κάνει λάθος ; Και να πάλι που θα πω σύντομα φεύγω…
Ναι, εγώ φεύγω , πολύ σύντομα , αναχωρώ …
Μα αυτή τη φορά τα κλάματα μου στέρεψαν κι ένα χαμόγελο θαρρείς ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο μου , αυτή τη φόρα αυτή η φυγή θα κρατήσει πολύ …
Κι έτσι θα μπορέσω να ζήσω για λίγο την ψευδαίσθηση ότι ανήκω εκεί που μπορώ να σας χαμογελάω, βέβαια ξέρω, ότι πάλι θα βρεθώ με μια βαλίτσα και θα πρέπει σε κάποιον να πω , αντίο… Αλλά δεν έχει καμιά σημασία πια για μένα , γιατί ξέρω, ότι πάντα έτσι θα είναι , πάντα η Σοφία θα πρέπει να φεύγει , δεν θα ανήκει πουθενά και σε κανέναν , κι ας ήταν το μοναδικό πράγμα που ήθελε…. Να ανήκει κάπου …

2 σχόλια:

George είπε...

"Anoikeis" se mia duo treis ... kai bale kardies mikroula mou. Kai to na "anoikeis" se kardies einai polles fores kalutero apo to na "anoikeis" se an8rwpous. Mi mou stenaxwriesai pou eisai se fasi "Egw feugw" auti ti stigmi. Kapoia stigmi argotera 8a katastalakseis kapou kai 8a meineis ekei. Kai meta simeiwteon 8a anapoleis ta palia ta xronia pou isoun sto pera dw8e kai 8a les aman pou pigan autes oi epoxes:-P. Giati etsi einai o an8rwpos. Anikanopoiito on. Otan petuxei auto pou exei sto mualo tou panta 8a tou leipei kati allo. Eite kati kainourio eite kati apo ta palia. Alla i zwi proxwraei. Kai to mono pou mas menei einai na ti zoume oso kalutera mporoume kai na apolambanoume tis mikres stigmes xaras pou mas analogoun oso to dunaton pio polu ginetai. Allwste to ksereis kai moni sou, ka8e empodio gia kalo.
Na exeis sto mualo sou mikri mou oti uparxoun an8rwpoi pou s'agapane. Kai gia kapoious to na poun auti ti leksi einai polu duskolo alla otan tin lene tin ennooun. Na prosexeis polu.

Ανώνυμος είπε...

Just a perfect day
drink Sangria in the park
And then later
when it gets dark, we go home

Just a perfect day
feed animals in the zoo
Then later
a movie, too, and then home

Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spend it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
You just keep me hanging on

Just a perfect day
problems all left alone
Weekenders on our own
it's such fun

Just a perfect day
you made me forget myself
I thought I was
someone else, someone good

Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
You just keep me hanging on