Δευτέρα, Ιανουαρίου 30, 2006

Ηδονή


Ω! Τι σύγχυση τελικά που επικρατεί στη θολούρα , όταν δεν μπορείς να δεις καθαρά μπροστά σου, είτε από έρωτα, είτε από θυμό , είτε από πιοτό; Τι αγαλλίαση νιώθει η ψυχή σου , όταν λιάζεται γυμνή μπρος στον καθαρό ουρανό ; Όταν η ομίχλη αποχωρεί και μένεις μόνος, με τις απλές όμορφες καθημερινές στιγμές σου, με την καρδιά σου ντυμένη με ζεστασιά , κλείνοντας μέσα της τους λίγους εκλεκτούς που κατάφεραν με κόπο να μπούνε μέσα της και να μείνουν για πάντα… Τι όμορφο να κρατάς λόγια αγαπημένων ανθρώπων στην αγκαλιά σου που νόμιζες ότι σε πρόδωσαν, μα τώρα που όλα ανθίζουν μέσα σου ξανά, βλέπεις ότι απλά ο πόνος δεν ήταν τίποτα άλλο , παρά αυτά τα λόγια που έμπηγαν βαθιά μέσα στη σάρκα σου τις ρίζες τους κι έμειναν μέσα σου για τόσο καιρό και σιγά- σιγά ανθίζουν μεγαλώνουν… Πια τα βλέπεις ολοφάνερα να ορθώνονται μπροστά σου και αυτή η ευτυχία που σε πλημμυρίζει μπροστά στη θέαση τους , δεν είναι τίποτα άλλο από την κατάκτηση τόσο περίεργων και συνάμα αληθινών συναισθημάτων ! Ναι –ναι είναι η πρώτη φορά που κατακτάς την αλήθεια , η πρώτη φορά που βλέπεις πως δεν εξαπατήθηκες , πως δεν χρειάζεται να πάρεις τα λόγια σου πίσω… Πλέον βλέπεις καθαρά και δεν έχεις την ανάγκη να ζεις μέσα σε παραμύθια. Η πραγματικότητα σε πλήγωσε καθώς πάλευες να μη χάσεις την αλήθεια , καθώς πάλευες στα κύματα του έρωτα, νόμιζες πως έκανες και πάλι λάθος κι όμως αυτά τα λόγια ήταν ότι πιο αληθινό είχες ακούσει ποτέ . Τώρα πια δεν θες να κρατήσεις τίποτα θες απλά να τους φωνάξεις δυνατά να προχωρήσουν μπροστά , ναι οι πορείες σας είναι τόσο διαφορετικές , θες όσο τίποτα να ανοίξουν τα φτερά τους να κατακτήσουν όλα όσα ονειρεύονται και δεν έχει σημασία αν εσύ απλώς παρακολουθείς από μακριά , θες να τους φωνάξεις πως μια από τις βαλίτσες τους έχει μέσα την ολοκληρωτική αγάπη σου, τους τι δίνεις απλόχερα δε θες τίποτα άλλο για να προχωρήσεις , δεν θες τίποτα άλλο για να είσαι ευτυχισμένος , μονάχα να ξέρεις πως όσο μακριά κι αν πετάνε σε άλλους ορίζοντες από τους δικούς σου είναι δικοί σου, είναι ολότελα δικοί σου… Ναι κι απέμεινες γεμάτος από αγάπη , γεμάτος από πρωτόγνωρα συναισθήματα που το πλήρωμα του χρόνου στα φανέρωσε , δεν έχεις τίποτα να αγκαλιάσεις το βράδυ όταν θα πέσεις για ύπνο , μα η αγκαλιά σου είναι γεμάτη .. Και τι κι αν η απογοήτευση σε κυριαρχεί από τις μικρές καθημερινές σου αποτυχίες… Τώρα πια κατέχεις την αναγνώριση τους , τώρα πια κατάφερες να τους κάνεις να δούνε πραγματικά ποιος είσαι . Ότι πιο απλό , πιο καθημερινό , πιο αγνό , πιο αληθινό πλάσμα κράτησαν ποτέ τους… Ναι , νιώθεις μια πληρότητα μια ολοκλήρωση , μια δικαίωση, κάτι σου αναστατώνει τις αισθήσεις σαν να λούζεσαι με Herbal , σαν να ηδονίζεσαι τρώγοντας μια Kinder σοκολάτα (χα-χα-χα)! Θέλεις να γελάσεις δυνατά μα δίπλα είναι ώρα κοινής συνουσίας και δε θέλεις να νομίζουνε πως γελάς με τους οργασμούς τους , πως χλευάζεις κάτι που σου λείπει γιατί στο στόμα σου λιώνει ένα soft king Αλλατίνη με κομμάτια πραγματικής σοκολάτας έχεις στο στόμα σου μια πραγματική ηδονή και εδώ δεν χωράνε ζήλιες , θέλεις να ενώσεις τους αναστεναγμούς ηδονής σου με των διπλανών … Κάποτε αναρωτήθηκαν σε κάποια παραλία πως θα μπορούσες να τσακίσεις τρία ολόκληρα cookies , μα τώρα νιώθεις πως κολυμπάς μέσα σε εκατοντάδες από αυτά ενώ τελετουργικά από πάνω σε περιχύνουν με πραγματική λαχταριστή σοκολάτα γάλακτος … Απόλυτη ηδονή σε βρίσκει ξαναμμένο , μετά επικρατεί σιγή και ξέρεις πια πως ήρθε η ώρα να ανάψεις κι εσύ τσιγάρο όπως οι από δίπλα …

12 σχόλια:

Sophia Choleva είπε...

Ο δικός μου ο δρόμος

Τ’ όνομά μου μες στις λίστες απ’ τα πλοία
στα αεροπλάνα, στα φτηνά ξενοδοχεία,
η φυγή στο πρόσωπό μου χαραγμένη
και μου λες εσύ πως είμαστε δεμένοι.
Δεν μπορεί να με κρατήσει ο εαυτός μου
σε κανέναν δεν ανήκω, είμαι δικός μου.
Το σπασμένο ουρανό σου μη μου δώσεις,
σ’ αγαπώ κι έτσι μπορεί να μ’ εξοντώσεις
σ’ αγαπώ κι έτσι μπορεί να μ’ εξοντώσεις.

Ο δικός μου ο δρόμος
μ’ έχει χρόνια διαλέξει
στην οδό γράφει "μόνος"
επικίνδυνη λέξη.
Ο δικός μου ο δρόμος
δε μου δείχνει αστέρι
για αγάπη μου δίνει
μια βαλίτσα στο χέρι.

Στον αέρα τριγυρνάω δίχως λόγο
κι αγκαλιάζομαι τις νύχτες με το φόβο.
Ποιο κομμάτι γης μπορεί να με κρατήσει
αφού η σκέψη μου με έχει εξορίσει;
Διαδρομές πάντα στις ίδιες υποσχέσεις,
μη μου λες πως μ’ αγαπάς και θα με δέσεις.
Θα ξεφύγω απ’ της ζωής τις χαραμάδες
πάντα μόνος θα ’μαι μέσα σε χιλιάδες
πάντα μόνος θα ’μαι μέσα σε χιλιάδες.

Sophia Choleva είπε...

Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου

Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου
δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά
τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου
μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά

Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου
σε περιμένω να 'ρθεις
μ' ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου
το καλοκαίρι που λάμπει τ' αστέρι με φως να ντυθείς

George είπε...

OTi kai na pw 8a einai ligo. Katapliktiko keimeno. Makari na sou meinei auti i antimetwpisi twn pragmatwn.

Sophia Choleva είπε...

Kala meta to afierwma sto mhtropano to riksane sto afierwma ston terzh !!!! Axaxaxa!

xaplas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
xaplas είπε...

Pes mou oti den sou aresei ki o Terzhs....:)

O dj evlepe Toko kai to eixe afhsei sto random (anamesa se tragoudia tou Terzh :P )

Sophia Choleva είπε...

eipa egw oti den mou aresei? Goustarw karga milame......... O mamaei o Terzhs re kai o Mhtropanos fusika:D

Ανώνυμος είπε...

When a man loves a woman,
Can't keep his mind on nothin' else,
He'd change the world for the good thing he's found.
If she is bad, he can't see it,
She can do no wrong,
Turn his back on his best friend if he put her down.
When a man loves a woman,
He'll spend his very last dime
Tryin' to hold on to what he needs.
He'd give up all his comforts
And sleep out in the rain,
If she said that's the way
It ought to be.
Well, this man loves you, woman.
I gave you everything I have,
Tryin' to hold on to your heartless love.
Baby, please don't treat me bad.
When a man loves a woman,
Down deep in his soul,
She can bring him such misery.
If she is playin' him for a fool,
He's the last one to know.
Lovin' eyes can never see.
When a man loves a woman
he can do her no wrong,
he can never want
some other girl.
Yes,When a man loves a woman
I know exactly how he feels,
'Cause baby, baby, you're my world
When a man loves a woman....

Ανώνυμος είπε...

sono venuto soltanto per dirti che mi manci e ti amo...tanti baci principessa...

Ανώνυμος είπε...

xm..... Jamaica koita na suneltheis kai zhta pososta apo thn Inter flora !axaxaxaxa A.H

Sophia Choleva είπε...

Αγαπητέ Α.Η δεν ξέρω αν πρέπει να αρχίσω να ζητάω ποσοστά από την inter flora ή αυτή από μένα … Μπορεί να μεράκλωσα με το αφιέρωμα στον Τερζή που κάνανε , μπορεί να ηδονίστηκα τρώγοντας ότι σοκολατένιο υπήρχε στο σπίτι ,μπορεί να πετούσα στα ουράνια όταν μιλούσαμε στο τηλέφωνο, μπορεί να μην πρόλαβα να βάλω κονσίλερ σήμερα όταν άυπνη έσυρα τα πόδια μου για να πάω να γράψω και ο μαύρος κύκλος έφτανε στο σαγόνι … Δεν αντέχω άλλη αποτυχία ΦΤΑΝΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙ! Θυμάμαι την πρώτη μου εξεταστική που ήταν σκέτη πανωλεθρία αλλά δεν με πείραξε καθόλου γιατί όλα τα είχα γραμμένα εκεί που δεν πιάνει το μελάνι .. Μετά τα πράγματα άλλαξαν και είχα φτάσει μέχρι και 100% επιτυχία στην προηγούμενη εξεταστική αν και εξακολουθούσα να τα έχω γραμμένα όλα είπαμε εκεί που δεν πιάνει μελάνι … Και τώρα … Τον πούλο αδερφέ… Θέλω κάπου να κλαφτώ να πω το παράπονο μου , πρώτη φορά στη ζωή μου δίνω λευκή κόλα , δεν ήξερα ΤΙΠΟΤΑ!!!!!! Τόσο άγχος , τόσο διάβασμα (καλά λέμε τώρα….) και ποιο το αποτέλεσμα.; Καλά μερικοί εδώ μου λένε ότι θα με βαρέσουν και ότι το έκανα θέμα που κόπηκα σε μερικά μαθήματα όταν έχω πάρει τα περισσότερα, αλλά εγώ το έχω πάρει κατάκαρδα κι έτσι μου έρχεται να τα παρατήσω όλα και να σηκωθώ να φύγω ! Β Α Ρ Ε Θ Η Κ Α ! Από τις 9 του μήνα γράφω έλεος !!! Τουλάχιστον το άλλο εξάμηνο έτσι που τα έχω πάει σκατά θα κάθομαι, κάτι είναι και αυτό … Σε αφήνω γιατί το στομάχι μου διαμαρτύρεται, είμαι έτοιμη να καταρρεύσω και πρέπει το βράδυ να διαβάσω και αγγλικά ! Τι στον τσούστο τα ήθελα αυτά στα γεράματα πάνω από το κεφάλι μου ; Κάνε κι εσύ κανένα μπλοκ … c.u

Sophia Choleva είπε...

1*1=1
11*11=121
111*111=12321
1111*1111=1234321
11111*11111=123454321