Δευτέρα, Ιανουαρίου 09, 2006

Περαστικά μου


Αυτό το κορίτσι ποιος θα το φροντίσει;Δύσκολη η μοναχική ζωή φίλε,αυτό που μου συνέβη δεν το περίμενα. Οι περισσότεροι από αυτούς που ήξερα μέσα στις γιορτές ήταν άρρωστοι ,η δε φίλτατή φίλη μου Αικατερίνη χτυπούσε μέχρι και κάτι ενέσεις στα οπίσθια της , που ήταν που ήταν τροφαντά με τόση ένεση έγιναν τούμπανο και δεν μπορούσε να περπατήσει!

Μακριά από εμάς έλεγα,αλλά να σου, που την έπαθα!Από χθες είχα ρίγους , μετά δέκατα ώσπου ξύπνησα στις 6 σήμερα το πρωί με 38 πυρετό ! Να μην μπορώ να συνέλθω από το κρεβάτι , αλλά δεν με έπαιρνε . Το τι χάπι πήρα, σιρόπια για το λαιμό , αντιπυρετικά , βιταμίνες , γαργάρες με Hexalen , καραμέλες , μέχρι και όπου έφτανε το χέρι μου με έτριβα με οινόπνευμα, αρέ μανούλα μου , μου έφτιαξα κι ένα φασκομηλάκι με μέλι και έστρωσα, μέχρι τις 9 που έδινα ήμουνα τόσο μαστουρωμένη και ντυμένη σαν το κρεμμύδι , που λες πως είχα γίνει κι όλας περδίκι. Καθόλου άγχος , ηρεμία , τάξη και ασφάλεια ξεκίνησε και η εξεταστική μου , παρόλη την αρρώστια πήγα και όχι απλώς έγραψα , ξέσκισα τολμώ να πω! Εξάλλου δεν ήτανε τίποτα το ιδιαίτερο , ένιωθα λες και γράφω μπλοκ, στην ουσία αυτό έκανα , μόνο που το έγραφα στο Publisher και έπρεπε να προσέξω που να στοιχίσω και τι γραμματοσειρά να βάλω αηδίες δηλαδή ! Ολόκληρη ανάλυση έκανα πάλι η ρουφιάνα από την Αρκτική , μέχρι και για τον εθνικό δρυμό Σερενγκέτι στην Τανζανία που είναι προστατευόμενη περιοχή εδώ και κάτι χρόνια έγραψα. Τελικά μπορώ να αναλύσω καλά ακόμα και τις οικολογικές μου ανησυχίες, αχαχαχαχαχα .
Το πρόβλημα της διπλανής μου ήταν μεγάλο δεν μπορούσε να γράψει ούτε μια λέξη , βέβαια αυτή είχε και άλλο θέμα, κι εγώ αν είχα τη Δήμητρα Παπανδρέου που έλεγε πως ο Γιωργάκης δεν έχει όραμα , δεν θα είχα και την τρελή έμπνευση ! Από την άλλη εγώ είχα άλλο πρόβλημα , ότι ως συνήθως έγραψα τα απομνημονεύματα μου, έγραφα για φώκιες , μπακαλιάρους υπό εξαφάνιση, ρέγκες , πολικές αρκούδες και τα σχετικά , και μετά ,άντε γύρνα πίσω και πέτα έξω τις περιττές σάλτσες . Σαν καλή νοικοκυρά πήγα στο ναό μου τον Μαρινόπουλο , όχι Μιχάλη δεν θυμάμαι τον Μπριζουνίκ , μην ξεχνάς πως είσαι και μιας άλφα ηλικίας , και τον Κλαουδάτο που θυμάμαι πολύ είναι . Πήρα τις σουπίτσες μου τις Knorr , γιατί δεν κατεβαίνει τίποτα άλλο . Κακά τα θέματα ένα πράγμα που εκπαιδεύτηκα μόνη μου να κάνω είναι να ξέρω να φροντίζω καλά , όσους αγαπάω , μονάχα τον εαυτό μου δεν έμαθα ποτέ να φροντίζω . Βέβαια σε τέτοιες στιγμές που είμαι ολομόναχη μόλις στην αρχή της εξεταστικής και δεν θα τα παρατήσω με τίποτα , θέλω δε θέλω, μπορώ δε μπορώ πρέπει να με φροντίσω, γιατί δυστυχώς αυτό το κορίτσι δεν θα το φροντίσει κανείς άλλος εκτός από μένα ! Άντε περαστικά μου , και αύριο με το καλό δίνω δυο μαθήματα να τα πάω τόσο καλά όσο και σήμερα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εδώ να μείνεις να με κρατήσεις αγκαλιά να μ' ανακρίνεις
της καληνύχτας τα φιλιά τι μου τα δίνεις
δε φεύγω απόψε κι απ' τ' αμάξι δε θα βγω
κι αν έχεις τίποτα μαζί μου να συγκρίνεις
εδώ να μείνεις να το μάθουμε κι οι δυο

Εδώ να μείνεις εδώ να μείνεις
της καληνύχτας τα φιλιά μη μου τα δίνεις

Εδώ και τώρα γιατί ειν' ο δρόμος μας παλιός και κατηφόρα
της καληνύχτας τα φιλιά δεν είναι δώρα
δε φεύγω απόψε κι απ' τη ζωή σου δε θα βγω
κι αν ειν' η σχέση μας μισή τα λόγια φόρα
εδώ και τώρα στης αγάπης το θυμό

Εδώ να μείνεις εδώ να μείνεις
της καληνύχτας τα φιλιά μη μου τα δίνεις

Εδώ να μείνεις εδώ να μείνεις
της καληνύχτας τα φιλιά τι μου τα δίνεις

George είπε...

Na sto pw ki apo dw... Esu ftais pou den eixes kapoion na se frontisei :-p
AS prosexes na milages :-p