Jagermeister


Είχα πιει μονάχα μια γουλιά και ξάφνου βρέθηκα στην αγκαλιά του! Το χαμόγελο του ζεστό έφτανε μέχρι τα αυτιά ,είχα τόσα χρόνια να τον δω αλήθεια.. Ο άντρας που με φιλούσε σταυρωτά ήταν ο Γιώργος απ’τα καλύτερα παιδιά , γι’αυτό και παρεξηγημένος ! Μετά από τόσο καιρό απουσίας δεν υπήρχε τίποτα κοινό στον ορίζοντα προς συζήτηση κι όμως υπήρχε μια γλυκιά αγάπη και έκπληξη στα μάτια μας . Έσπασε την αμηχανία και άρχισε να σχολιάζει το Room’s , το καινούργιο μπαράκι στη Βενιζέλου στο οποίο και βρισκόμασταν, το έθαβε κανονικά όπως κάνει συνήθως με όλους και με όλα, το ότι μου είπε ότι έλαμπα εκείνο το βράδυ με έκανε όντως να λάμπω γιατί καλή κουβέντα από το στόμα του ακούς μια φορά στα 30 χρόνια !Δεν περίμενα να τον δω είναι αλήθεια από τότε που πέθανε και η μητέρα του έγινε πλέον μόνιμος κάτοικός Αθηνών και δεν πατούσε το πόδι του στη Λάρισα! Όταν τον ρώτησα τι κάνει, χωρίς σκέψη μου απάντησε! Ζω τη ζωή μου στην Αθήνα Σοφάκι ! Πάει κι αυτός είπα από μέσα μου, άλλος ένας ημιτανσίον βέρος Αθηναίος !Πάντα τον αγαπούσα τον Γιώργο , κι ας ήταν ιδιότροπός και δύσκολος άνθρωπός. Δεν πρόκειται ποτέ να τον ξεχάσω γιατί ήταν εκείνος που μου έμαθε να ακούω ρέγκε ήταν αυτός που πρώτη φορά άκουσα στο σπίτι του Bob Marley όταν ήμουν 11 ετών . Ψαχνόμουνα ρωτούσα από εδώ κι από εκεί ,πιτσιρίκι πράγμα, καλέ μήπως ξέρει κανείς ποιος είναι αυτός ο Bob Marley που λάτρευέ ο Αντώνης Παραράς . Ο Γιώργος ήξερε γιατί άκουγε ο πατέρας του, και ο πιο σημαντικός λόγος που δεν θα πάψω ποτέ να τον αγαπάω, είναι η πιο πιστή απομίμηση Αντώνη Παραρά εν ζωή ! Α! και George που είσαι εύχομαι και γρήγορα με το χαρτί στο χέρι έχει ανάγκη η Ελλάδα φυσικούς σαν κι εσένα !
Γενικά το προχθεσινό βράδυ ήταν αλλόκοτο , γεμάτο απρόοπτες συναντήσεις , με ανθρώπους που ίσως η μνήμη λησμόνησε , η καρδία όμως ποτέ δεν έπαψε να τους φιλάει μέσα της ! Επίσης μια συνάντηση κορυφής χθες ήταν με τον Απόστολέ το αυγό σου η αλλιώς Αυγουλιέρα, ο οποίος τελείωσε και φεύγει το Φεβρουάριο για φαντάρος !Αμάν γλέντια! Δεν θα ξεχάσω τον Αποστόλη γιατί ήταν αυτός που μου γνώρισε τον Τόλη ,μεγάλο frontman ,που με τυράννησε για χρόνια! Να’ ναι καλά όμως γιατί τώρα πια έχω έναν αληθινό φίλο! Η συνέχεια στο πρώην Καφωδείο νυν Αγορά(αυτά παθαίνεις όταν λείπεις καιρό από ένα μέρος, όλα αλλάζουν κι εσύ τα θυμάσαι αλλιώς)ήταν εξαιρετική και εξαιρετικά συνηθισμένη ! Εμείς και εμείς η Ήρα η Ισιδώρα, ο Χρύσανθός , ο Αλέξης , η Χλόη, η Κατερίνα και εγώ να τραγουδάω μαζί με την κομπανία , πίνοντας ούζο "όλο ούζο-ούζο-ούζο το βαρέθηκα φέρτε μου ένα τσιγαράκι που το ορέχτηκα" Ήπια αρκετά και τα αποτελέσματα γνωστά . Ξημέρωσε δεύτερη μέρα Χριστουγέννων και το μεσημέρι με βρήκε ξαπλωμένη δίπλα στο τζάκι στο σπίτι στη Ραψάνη(ναι ναι όπως το κρασί του Τσάνταλη από εδώ βγαίνει )να χαζεύω τη φλόγα και να βλέπω στο mega Άγρυπνος στο Σιάτλ ! Το απόγευμά με βρήκε να ρουφάω τον καφέ μου στην παραλία του Πλαταμώνα με θέα το γνωστό τραγουδισμένο από τον Μητροπάνο κάστρο και το βράδυ όταν γύρισα στη πόλη προσπαθούσα να διαβάσω όχι με μεγάλη επιτυχία το παραδέχομαι! Χάλασε και το usb το καλώδιο από την ψηφιακή μου και μου σπάσανε λίγο σήμερα τα νεύρα , αλλά δεν πειράζει αύριο θα πάρω καινούργιο γιατί έχω βγάλει τόσες φωτογραφίες και θέλω να ανεβάσω καμία !Μου έφτιαξέ η διάθεση από την άλλη γιατί σήμερα πήρα κι άλλο δώρο με κούριερ από το Ρέθυμνό αυτή τη φορά ! Σ’ευχαριστώωωωωωωωωωωωωω Μιχάλη υπόσχομαι να ανταποδώσω σύντομα με ένα κοτεράκι !
Λοιπόν κάπου εδώ σας φιλώ σταυρωτά γιατί πρέπει να πάω να παίξω λίγο ταβλάκι να ξελαμπικάρω, έχω ραντεβού με την άλλη για καφέ και θα την στήσω !

Υ.Σ Xapla μην πιεις σαν και εμένα και πάθεις τίποτα, να προσέχεις !

Σχόλια

Ο χρήστης xaplas είπε…
Περιμένω να δω φωτογραφίες.....

Πού διάολο είναι αυτό το "κάστρο" του Μητροπάνου?? :)

ΥΓ. Όλα καλά με το ποτό. Μάλλον αύριο βράδυ (Πέμπτη) θα πάμε ΛεΠα-Χριστοδουλόπουλο!!! Δώστε και σώστε.... :)
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Αφού με έσπειρε μια μοίρα αυτοκρατόρισσα
μήτρα με γέννησε αρχαία Μακεδόνισσα
μ’ άδεια φαρέτρα πολεμάω το χειμώνα
από το κάστρο στην καρδιά του Πλαταμώνα

Αφού με φέρνει μονοπάτι φαναριώτικο
ένα σοκάκι με κρατάει σαλονικιώτικο
έλα ένα βράδυ την υπόσχεση να πάρεις
πριν να τη σβήσει με σφουγγάρι ο Βαρδάρης

Σ' αναζητώ
Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη ξημερώματα
λείπει το βλέμμα σου απ’ της αυγής τα χρώματα
σ' αναζητώ
σ' αναζητώ μ' ένα βιολί κι ένα φεγγάρι
λείπει το όνειρο εσύ και το δοξάρι

Αφού μεθάω μ' ένα κρασί αγιονορείτικο
και μ’ ένα ντέρτι σεκλετίζομαι πολίτικο
βρες το μαχαίρι που στα δύο μας χωρίζει
κι έλα εδώ στων στεναγμών το μετερίζι

Αφού στον Όλυμπο οι Θεοί τ' αποφασίσανε
δώσαν στο κρύο τα κλειδιά κι αυτοκτονήσανε
μόνη ξυπνά μόνη κοιμάται τώρα η μέρα
με μηχανάκι με κομπιούτερ και φλογέρα

Σ' αναζητώ
Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη ξημερώματα
λείπει το βλέμμα σου απ’ της αυγής τα χρώματα
σ’ αναζητώ
σ’ αναζητώ μ’ ένα βιολί κι ένα φεγγάρι
λείπει το όνειρο εσύ και το δοξάρι
Γιατί με πληγώνεις τώρα; Η ψηφιακή έπαθε λα-λα χάλασε η θύρα του usb είμαι για καινουργια αλλά επείδη προς το παρόν δεν έχω και πολλά φράγκα θα αρκεστώ σε ένα card reader!Ελπίζω κάποια στιγμή να τις ανεβάσω! Χριστοδουλόπουλο ε, τον έχω γνωρίσει και από κοντά Πυργιώτης είναι ο φιλαράκος! ΟΟΟΟ!ΛεΠα θα ακούσεις Μπόρα-Μπόρα έχει πιάσει στην καρδία μου...αχαχααχαχαχα!Το καλύτερο δεν στο είπα!Σήμερα το απόγευμα είχα βάλει στο τέρμα την Πίτσα και χόρευα το τραγούδι σου ! Θα τα βροντήξω!Δεν σου κάνω πλάκα! Καλά κι αυτός ο κακομοίρης που άφησε σχόλιο!Που να ήξερε ότι προσπαθέι να μεταφράσει Πίτσα Παπαδοπούλου! Νιάου!
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Oceans, in your eyes oceans *
and you were taking me to trips, like a boat, and you were saying
I will love you by the summers
with storms and with the rain,
with my two arms as your pillow
you will be dreaming whatever you want

Tonight I will drink a glass of death to get drunk
Tell me how can I live alone
in the summers
Tonight I will drink a glass of death to get drunk
I will go on an abandoned route,
I will go to look for you.

Oceans, in your eyes oceans,
and you were taking me to trips, like a boat, and you were saying
I will love you - don't you get sad - **
like a sin and like a feast.
Learn to read in my eyes
whatever I have not told you in Oceans, in your eyes oceans *
and you were taking me to trips, like a boat, and you were saying
I will love you by the summers
with storms and with the rain,
with my two arms as your pillow
you will be dreaming whatever you want

Tonight I will drink a glass of death to get drunk
Tell me how can I live alone
in the summers
Tonight I will drink a glass of death to get drunk
I will go on an abandoned route,
I will go to look for you.

Oceans, in your eyes oceans,
and you were taking me to trips, like a boat, and you were saying
I will love you - don't you get sad - **
like a sin and like a feast.
Learn to read in my eyes
whatever I have not told you in words

* Actually, the greek word for "sea" is used here in plural. However, I believe it's more appropriate to use the word "oceans" in English.

** get sad is the meaning of the expression. Nevertheless, the exact words of the song are "get cloudy"
wordsΘάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες
και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες
Θα σ’ αγαπώ με τα καλοκαίρια
με τρικυμίες και με βροχές
με μαξιλάρι τα δυο μου χέρια
θα ονειρεύεσαι ότι θες

Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω, απόψε να μεθύσω
Τα καλοκαίρια πες μου πως μπορώ
μονάχος μου να ζήσω
Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω απόψε να μεθύσω
σε μονοπάτι αδιάβατο θα βγω,
θα βγω να σε ζητήσω

Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες
και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες
Θα σ’ αγαπώ, μη μου συννεφιάζεις
σαν αμαρτία και σαν γιορτή
Μάθε στα μάτια μου να διαβάζεις
ό,τι με λόγια δε σου ‘χω πει
Από εδώ και πέρα θα κάνουμε λαο μετάφραση στα αγγλικά !αχαχαχα!
Ο χρήστης Lef_cool είπε…
γεια σου..πως μπορει κανεις να επικονωνησει σε καποιο e-mail μαζι σου?
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
sofia.choleva@gmail.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις