Κυριακή, Δεκεμβρίου 25, 2005

Εις υγείαν


Κι όμως χρονιάρες μέρες , νομίζω πως είμαστε ο λαός με την ασθενέστερη μνήμη! Πριν λίγο καιρό πανικός με τα πτηνά και σήμερα οι περισσότεροι τσακίσαμε από μια κότα ή γαλοπούλα γεμιστή ή όχι ! Κοίτα να δεις βρε παιδί μου.. Βέβαια αν θέλω να μιλήσω για την αφεντιά μου, ποτέ δεν ήμουν φαν του κοτόπουλου , αλλά και τότε που γινότανε ο χαμός εγώ εξακολουθούσα να τρώω και μου τι λέγανε. Να δω σήμερα τι φάγανε όλοι αυτοί !
Χρόνια πολλά και επίσημα και ανήμερα Χριστουγέννων, το κλίμα εδώ όπως το περίμενα ! Ξύπνησα φάγαμε οικογενειακά ξανακοιμήθηκα, βέβαια μέσα στον ύπνο μου με πήραν και καμία δεκαριά άτομα για χρόνια πολλά, ούτε γιορτή να είχα και σε λίγο θα ετοιμαστώ γιατί έχουν κλείσει τραπέζι στο «Καφωδείο» .. Για να εξηγηθώ το καφωδείο είναι και γαμώ τα ρεμπετάδικα, έχω υπέροχές αναμνήσεις και χαλάλι ότι χρήμα κι αν μου φύγει απόψε! Τύψεις νιώθω μόνο για χθες … Χθες γύρισα το πρωί γιατί ήμουν σε γνωστό μπουζουκερί της Λάρισας πρώτο τραπέζι πίστα ,έτοιμη να πεθάνω από τις αναθυμιάσεις λες και ήμουνα σε διαδήλωση με δακρυγόνα τέτοιο καπνό στη μάπα πρώτη φορά έφαγα , τα μάτια μου δάκρυζαν και δεν μπορούσα να διακρίνω την κατά τα άλλα συμπαθέστατη τραγουδιάνα και τα μπαλέτα, και δώστου το λέλουδο και δώστου δύο μπουκάλια σπέσιαλ μας βγήκε ο κούκός αηδόνι και να πεις ότι χόρεψα κι όλας ή ότι έγινα λιάρδα όπως τότε στα γενέθλια μου να πεις χαλάλι! Τελικά είμαι ή του ύψους ή του βάθους σε όλα ! Νιώθω επίσης τύψεις που δεν τα κατάφερα να μην μπω στον πειρασμό. Μου έφερε η αγαπημένη ξαδέρφη και με το ένα πόδι πια μέσα για να γίνει δικαστίνα , με τις ευχές μου ,έχω ήδη δυο δικαστές θείους αλλά και με μια πρώτη ξαδέρφη στο δικαστικό σώμα θα νιώθω περισσότερη ασφάλεια !Μου έφερε λοιπόν το cd από το άστρα και όραμα Ερωτική Αστρολογία, ε, δεν άντεξα. Ναι το παραδέχομαι ασχολήθηκα διεξοδικά μαζί του, πειράζει; Αφού μέχρι αύριο ούτε κι εγώ δεν θα θυμάμαι τι μου έλεγαν για το μέλλον μου, αμάν πια . Κάποια στιγμή θα επανέλθω και με το Δημοσιογράφοι Νίτζα νούμερο 2, απλά το αναβάλω λόγω ημερών ας είναι ελαφρό το κλίμα προς το παρόν κι ας αρκεστώ , σε ένα είδος ημερολογιακής γραφής , γιατί μέρες που είναι δεν αξίζει τον κόπο να μπω σε ένα φαύλο κύκλο που έχουν δημιουργήσει κάποιοι του κρίνε για να κρίνεις . Εις υγείαν λοιπόν, σήμερα θα πιώ στην υγεία του xapla ;)

1 σχόλιο:

xaplas είπε...

Να βρε παιδί μου, πίνει και κάποιος στην υγειά μου :) Σ' ευχαριστώ Σοφία!!!!

Σε παραπέμπω στο blog μου για τα υπόλοιπα ;)