Σάββατο, Δεκεμβρίου 17, 2005

Γράφω ταξιδεύοντας αν και συνήθως γράφοντας ταξιδεύω..


Ταξιδεύω με εισιτήριο το χρόνο και συνεπιβάτη μου το φθόνο που έλεγε και ο Μιχάλης Λεάνης δια στόματος Μιχάλη Μούτα . Γράφω ταξιδεύοντας αν και συνήθως γράφοντας ταξιδεύω. Σας γράφω με τα παραδοσιακά μέσα στυλό και χαρτί διασχίζοντας την όμορφη Πάτρα , καθισμένη σε μια λάθος θέση και αγναντεύω τη γέφυρα , που σε λίγο θα περάσω και θα αφήσω πίσω μου την Πελοπόννησο .
Δεν είναι η πρώτη φορά που γράφω πάνω σε ένα λεωφορείο, γιατί συνήθως τα ταξίδια μου ήταν μακρινά και ας ήταν τα περισσότερα εντός Ελλάδας . Τελευταία φορά που έγραφα πάνω σε ένα λεωφορείο , θυμάμαι πως αγνάντευά το κάστρο του Πλαταμώνα . Τότε άφηνα πίσω μου τη Θεσσαλονίκη με προορισμό μου την Αχαϊκή πρωτεύουσα . Τώρα όμως περνάω τα τούνελ που μου θυμίζουν Ιταλία και Angona ,λες και κάνεις την ίδια διαδρομή από το λιμάνι της Angona για Camerino και Urbino και από το λιμάνι της Πάτρας για Πύργο και Ολυμπία .
Αυτή τη φορά όμως επιστρέφω και η διαδρομή γνωστή. Πάτρα- Ρίο- Αντίρριο – Ναύπακτος-Γαλαξίδι- Ιτέα- Άμφισσα- Γραβιά –Μπράλλος –Λαμία- Βόλος – Λάρισα!
Γιούπι ! Περνάω τη γεφυρούλα , γεια σου Ρίο ,bye-bye Πελοπόννησος ! Πάνω από το αυλάκι έχει άλλο αέρα όπως και να το κάνουμε . Τι όμορφα ,κάθε φορά τη χαζεύω σαν να είναι η πρώτη φορά κι όμως την έχω περάσει αμέτρητές φορές . Από την άλλη και η εποχή του ferri –boate είχε το δικό της γούστο . Με το γνωστό τύπο με το ακορντεόν να με συνοδεύει σε όλες τις διαδρομές μου με το άσμα «Άστα τα μαλλάκια σου ανακατεμένα!»
Ούπς ! Μόλις κάναμε στάση στη Ναύπακτο, πανέμορφο μέρος . Μακάρι να μπορούσα να κάτσω παραπάνω από τη στιγμή. Έξω ήδη αρχίζει και βραδιάζει λέω να κάνω ένα διάλειμμα και να συνεχίσω να διαβάζω το βιβλίο μου «Αμφίδρομη Επικοινωνία Έντυπων ΜΜΕ και Internet.» Σας αφήνω για λίγο και επανέρχομαι .
Τσούπ , να’ μαι ήρθα, δεν σας έλειψα το ξέρω. Στις δέκα προβλέπεται να έχω φτάσει Λάρισα . Κατευθείαν μπανάκι - φαγάκι-μπλοκάκι και κατά τη μία όχι νανάκι, γιατί έχω έξοδο. Ποίος είπε ότι είμαι κουρασμένη; Προς το παρόν κοιτάω το ολόγιομο φεγγάρι,(βρε λες να έχει πανσέληνο ; Μπα…Είχε χθες .) τρώω τα εφόδια μου , όπως μηλόπιτες ,σάντουιτς ,μπισκότα, σοκολάτες , πίνω νερά, χυμούς . Φαίνεται αυτή τη φορά το έκανα από αντίδραση. Τις περισσότερες φορές που επέστρεφα, δεν είχα φράγκο ούτε για ένα μπουκαλάκι νερό , και τώρα το παραξεφτύλισα. Τα νεύρα μου αρχίζουν και σπάνε έχω μασήσει δέκα χιλιάδες τσίχλες , έχω φάει τα μισά εφόδια , ΘΕΛΩ ΤΣΙΓΑΡΟΟΟΟΟ! Ευτυχώς δεν θέλω να κατουρήσω, μαζί αυτές οι δύο ανάγκες είναι θάνατος .Γι’ αυτό σου λέω τρένο, μπορεί να το απαγόρευσαν κι από εκεί το κάπνισμα αλλά τουλάχιστον επιτρέπεται το κατούρημα , και όλο και κάποια πατέντα θα βρεθεί και θα φουμάρεις στο τέλος .Χμ, στο δεξί μου χέρι είναι πλέον η Λιβαδειά , εμείς πορευόμαστε στην ευθεία όμως και όπου να΄ ναι θα φανεί και η Λαμία… Ου-ο-Ου! Πώρωση να βλέπεις την εθνική φωτισμένη δεν ξέρω πια χιλιόμετρα Αθηνών –Λαμίας βλέπω από ψηλά και τη Λαμία τίγκα στο φωτάκι βρε παιδί μου. Άντε σας αφήνω κατεβαίνω στον «Πιασιάκο» να καπνίσω όσο προλαβαίνω ! 21:30 θα έχω φτάσει ο τύπος είναι γκαζοφονιάς ……..
Περνάω τα σύνορα …Μόλις αφήσαμε πίσω μας τα διόδια της Πελασγίας , μπήκαμε δηλαδή στην Αυστρία ,εμμμμ… συγνώμη στο νομό Μαγνησίας ήθελα να πω. Λοιπόν κάπου εδώ σας κλείνω και συνεχίζω από σπίτι με μπανάκι φαγάκι και μετά μπλοκάκι και γρήγορα γιατί θέλουμε να βγούμε και έξω.(Συνέχεια)….. Λοιπόν έχω αράξει μετά από άγριο ντερλίκωμα, μου είχαν έκπληξη, βλέπεις ο father είχε γενέθλια και εγώ η αχαΐρευτη κόρη ούτε που το θυμόμουν και είχαμε εδώ τούρτες κεράκια και ιστορίες ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΑΜΠΟΥΛΗ!!!!! Λοιπόν κάπου εδώ σας αποχαιρετώ, πάω για τσουτσούλωμα και έξω. Αυτό θα πει κρύο 6 βαθμούς έχει έξω, την Κυριακή φεύγω για Θεσσαλονίκη !Μάκιααααααααααααααα. ;)

Y.Σ Εξαιτίας του χρόνου που με πιέζει έγιναν πολλές περικοπές από το πρωτότυπό !

5 σχόλια:

Sophia Choleva είπε...

Το πρώτο μου κειμενάκι που γράφω σε θεσσαλικό έδαφος, μάλλον που ανεβάζω γιατί το κείμενο γράφτηκε σε πολλά μέρη ταυτόχρονα!Είναι ταξιδιάρικο :Ρ

Sophia Choleva είπε...

Autos o xronos ftaiei gia ola ferry boat sorry!

Sophia Choleva είπε...

Mhpws prepei na ksanageapsw to keimeno, ela mwre kai merika la8h den kanoun kako!

sotosf είπε...

Το διαβασα καπως καθυστερημένα έλα μωρε μόνο 2 χρόνια πέρασαν. Ωραία μουσική με ωραίο ταξίδι Πάτρα - Θεσσαλονίκη 4 φορές μεσα σε μια βδομάδα πρίν πολλά χρόνια όταν ήμουν εγω φοιτητής.Παιδιά (παιδιά με την εννοια που αποκαλώ τους φιλους)κρατήστε αυτές τις εικόνες τις γεύσεις από τις μηλόπιτες και τα ξύδια και τους ήχους αυτών των χρόνων όσο βαθύτερα μπορείτε και μην μπείτε ποτέ στο δίλλημα να τα ανταλλάξετε με κάτι πιο εκλεπτυσμένο. Α ναι! τα κείμενα είναι καλύτερα με τα λάθη τους.
Να είστε πάντα καλά όλι σας.

Sophia Choleva είπε...

Τι σημασία έχει ο χρόνος ; Περασμένες μέρες που έγιναν αναμνήσεις , οι καλύτερες βάσεις για ένα τώρα που όσο γκρίζο κι αν είναι δεν μπορεί να με κάνει να μην αισιοδοξώ . Αν και αυτό το blog ανήκει φαινομενικά σε μένα, έχεις δίκαιο με τον πληθυντικό , ανήκει σε όλους (παιδιά)που σπαταλήσαμε ώρες μαζί. Να περνάς καλά όπου κι αν βρίσκεσαι και πάντα να ταξιδεύεις .