Τετάρτη, Δεκεμβρίου 14, 2005

Aσημένια Τρένα...


«Μια από αυτές τις νύχτες που ονειρεύεσαι ασημένια τρένα, θα ανάψω μια φωτιά και θα με δεις να τρέχω δίχως φρένα. Θα κάψω αυτό τον χάρτινό ουρανό.» Η έμπνευση μου τις τελευταίες μέρες είναι υποτονική , αλλά ευτυχώς είναι η μόνη ! Δεν υπάρχει πια τίποτα για να παραπονεθώ. Ο καιρός της αναχώρησης μου έφτασε, σε δυο μέρες θα ταξιδεύω και όσο θα απομακρύνομαι από δω θα ανακουφίζομαι, θα παίρνω βαθιές ανάσες , το διάλλειμα που ζητούσα τόσο καιρό έφτασε . Υποψιάζομαι ότι θα λείψω καιρό από τις έγνοιες ,από το άγχος της καθημερινότητας , από τα πρέπει , από το μπλοκ ! Πρώτη φορά εκτιμώ τόσο ένα διάλλειμα :)
Χμ! Τέλεια με περιμένει ένα γεμάτο ψυγείο, το πορτοφόλι μου κι αυτό περιμένει να γεμίσει , και όχι δεν θα πω τα κάλαντα σε κανέναν : Ρ Θα δω τόσους ανθρώπους που μου έλειψαν πραγματικά , βέβαια δεν θα αποφύγω να δω κι άλλους τόσους που μου είναι εντελώς αδιάφορη η παρουσία τους , αλλά τι να κάνουμε όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι! Θα σπαταλάω το χρόνο μου σε πολύ σημαντικά πράγματα.
Θα ξεσκίζομαι στο τάβλι, στον ύπνο, στα χαρτιά, θα πιω όλη την παραγωγή καφέ που έμεινε από το 2005, θα γυρίσω ότι παλιό και καινούργιο υπάρχει από κλαμπ και ζούκια και θα πιω ότι μπόμπα υπάρχει ! Θα ψωνίσω όλη την αγορά ,θα πάρω δωράκια για τα αγαπημένα μου πρόσωπα , θα επισκεφτώ επιτέλους το πιο χλιδάτο κομμωτήριο να βάψω και να κόψω αυτό το άμοιρο μαλλί μου ,που σε λίγο θα φτάσει στο πάτωμα και που η ρίζα κατάντησε ανταύγεια! Φυσικά δεν θα παραλείψω να επισκεφτώ τους ναούς Hondos Center και Soula! Θα ξεσκιστώ να παίζω μπιλιάρδο στη τρίγωνη, εντάξει το δηλώνω είμαι άσχετη , αλλά επιμένουν να με παίρνουν μαζί τους να παίζουμε!
Ένα πρωινό θα ξυπνήσω από τις τέλειες μυρωδιές που θα έρχονται από τη κουζίνα της μαμάς Λίτσας , θα χωθώ στα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες ,μιαμ…. Θα κερδίσω στα χαρτιά που σίγουρα θα παίξω γιατί έτσι κι αλλιώς χάνω στην αγάπη! Θα κερδίσω εγώ το φλουρί της βασιλόπιτας , το έχω προαίσθημά, πώς το λένε, και στη γιορτή που father Bill-hol, θα φροντίσω να κοιμάμαι ακόμα κι όταν θα πλακώσουν όλοι οι επισκέπτες και όλο το σόι!
Θα μπω επιτέλους σε ένα τρένο της προκοπής και θα ταξιδέψω χωρίς αποσκευές για το βορρά, θα μπω στο Γρηγόρη και μαζί με τους άλλους εθισμένους θα καπνίζω σαν τον τσούστη στη λούφα μιας και όταν θα έρχεται ο σεκιουριτάς θα μας κάνουν νόημα και θα τα σβήνουμε μέσα σε πλαστικά ποτήρια με νερό , αλλά έτσι κι αλλιώς δεν θα μπορεί να μας δει μέσα από τους καπνούς ! Θα πάω αμέσως στο κοσμοράδιο να πάρω τη Βασιλική που μόλις θα έχει τελειώσει από τη σκυλάδικη εκπομπή της και θα αράξω για ώρες στο σπίτι της Σβώλου, θα βγω στο μπαλκόνι του όγδοού και θα αρχίσω να τραγουδάω : I love you baby and if it’s quite alright I need you baby to warm my lonely nights! I love you baby trust me when I say : I love you baby don’t bring me down I pray! Oh pretty baby , now that I found you , stay and let me love you baby, let me love you !

3 σχόλια:

xaplas είπε...

Καλά να περάσεις :)

Sophia Choleva είπε...

Thanks xapla! Μεράκλωσα και είπα να πω κι ενα τραγουδι ;)

Πόσο πολύ, πόσο πολύ,
πόσο πολύ σ' αγάπησα
πόσο πολύ σ' αγάπησα
ποτέ δε θα το μάθεις
Απ' τη ζωή, απ' τη ζωή,
απ' τη ζωή μου πέρασες
κι αλάργεψες κι εχάθης
καθώς τα διαβατάρικα
κι αγύριστα πουλιά

Πόσο πολύ σ' αγάπησα,
ποτέ δε θα το μάθεις

Κι αν δεν προσμένεις να με δεις
κι αν δεν προσμένεις να με δεις
Κι εγώ πως θα ξανάρθεις,
εσύ του πρώτου ονείρου μου
γλυκύτατη πνοή

Αιώνια θα το τραγουδώ,
αιώνια θα το τραγουδώ
κι εσύ δε θα το μάθεις,
πως οι στιγμές που μου 'δωσες
αξίζουν μια ζωή

Πόσο πολύ σ' αγάπησα,
ποτέ δε θα το μάθεις!

Sophia Choleva είπε...

Pantws hdh sto tabli kai sta xartia diaprepw!telika prepei na paw na parw kai kanena laxio,polu tyxh bre paidi mou :D

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια...

  Περιμένοντας τη μικρή να σχολάσει από την ενόργανη ακούω μανάδες να συζητούν η μία εξ αυτών με ενθουσιασμό λέει για τις κόρες της και την ...