Σάββατο, Νοεμβρίου 19, 2005

Δόξα τον Jah!


Δόξα τον Jah! Καλή μου τύχη, χαμογέλασε μου επιτέλους….

Αμάν τι είναι εκείνη η τρύπα στο ταβάνι; Τίποτα μωρέ, μόλις έπεσε το ταβάνι και την πλάκωσε… Ένα συνηθισμένο πρωινό Σαββάτου ζω και σήμερα, καφεδάκι, τσιγαράκι, αραλίκι σε λίγο περιμένω να σκάσει μύτη και το Γιωτάκι. Ήδη φαντάζομαι την είσοδο της, θα της έχουν σπάσει τα νεύρα που δεν βρίσκει ποτέ να παρκάρει γιατί προφανώς θα θέλει δυο γήπεδα για να το αφήσει το ρημάδι. Όχι μόνο αυτό, ρίχνει και σήμερα μια όμορφη πολύχρωμη βροχή και μετά πάντα βγάζει ήλιο, και σαν μωρό που είμαι κάθομαι και χαζεύω το ουράνιο τόξο, αμάν χάλια τα μαλλιά της Γιώτας, χάλια και τα νεύρα της .. Που είχα μείνει ; Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε ,α! ναι… Σήμερα θα είναι μέσα στο άγχος, εμείς θα φάμε το αγγούρι που στις 7 βγαίνουμε στον αέρα αυτή αγχώνεται ήμαρτον… Θα χτυπήσει το κουδούνι θα μπει μέσα αφηνιασμένη και θα πει τη γνωστή της ατάκα «Πρέπει να βάλω μια τάξη στη ζωή μου»… Το περίστροφο είναι στο συρτάρι του κομοδίνου Γιωτάκι, δίπλα από τις προφυλάξεις, ναι- ναι κάτω από τα Βαβέλ… Θα αρχίσει πάλι τα δικά της, περί τάξης κι εγώ θα στρίψω ένα τσιγάρο(τα στριφτά τα έχω κόψει καιρό τώρα, ίσως λόγω έλλειψης χρόνου, ίσως λόγω αρκετά καλών οικονομικών (Δόξα τον Jah ) να και ένας τομέας της ζωής μου, που πάει καλά, αλλά μου λείπει ο μπαγάσας ο Michael και αποφάσισα να καπνίσω τον καπνό που μου έφερε με τον Che πάνω, από το Μόναχο)…. Αν και δεν ξέρω Γερμανικά υποθέτω ότι το Die EG-Gesundheitsminister Rauchen verursacht Herz- und Gefaβkrankheiten, σημαίνει το υπουργείο υγείας προειδοποιεί :Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία ( χε -χε).. Κι έτσι θα περάσει η ώρα θα παίζουμε τάβλι, θα λέμε διάφορες εξυπνάδες που θα ήθελε να πω στην εκπομπή, θα μου ζαλίζει τον έρωτα με την πολυτάραχη ζωή της, τα ταξίδια της, τον γκόμενο της και τότε θα της υπενθυμίσω …. Τι την θες την τάξη κοπέλα μου, μια χαρά είναι η ζωή σου, κι εγώ που κατάντησα, παντόφλα- πιτζάμα –δουλείες, τι κατάλαβα ;
Ωχ αυτό το είχα ξεχάσει θα πλακώσει μύτη και ο Τeo, μου υποσχέθηκε ότι θα περάσει για ηθική υποστήριξη, ελπίζω να μην μου φέρει τη συλλογή του από τα 260 παπούτσια adidas που έχει. Πρέπει η συλλογή του να είναι συμβολική, θέλει να έχει χώρο αρκετό για να τους γράφει όλους. Θα έρθει και η Ζωή μετά να ετοιμαστούμε, θα βγούμε όλοι μαζί για κραιπάλη φαγητού, μετά κατευθείαν στο σταθμό καμία ώρα νωρίτερα και το βράδυ έρχεται η λύτρωση, ξέρεις εσύ; Μη γελάς, σε βλέπω ….
Ελπίζω όλα να πάνε καλά, και να μην με ακολουθήσει κι εδώ η γκαντεμιά μου, νομίζω ότι θα βρούμε και τον τρόπο να μας ακούνε και όσοι είναι μακριά , κι αν δεν τον βρούνε οι άλλοί σίγουρα θα τον βρω εγώ! Νομίζω τα επόμενα μπλοκ θα έχουν περισσότερο ενδιαφέρον από το σημερινό. Αν και τελικά, δεν διαφέρει σε πολλά αυτό το Σαββατιάτικο πρωινό σε σχέση με τα άλλα Σαββατιάτικα πρωινά μου , οι μικρολεπτομέρειες το κάνουν διαφορετικό…
Αυτές οι μικρολεπτομέρειες της καθημερινότητας είναι που με κρατούν ζωντανή και ευτυχισμένη, να κλείνω τα μάτια και να ταξιδεύω, γιατί είναι ωραία η αίσθηση του να φεύγεις ακόμα κι αν είναι ψευδαίσθηση.. Αφιερώνω το επόμενο τραγούδι του Louis Armstrong, σε όσους νομίζουν πώς με αγαπάνε:) I see trees of green, red roses tooI see them bloom for me and you And I think to myself what a wonderful world. I see skies of blue and clouds of white The bright blessed day, the dark sacred night And I think to myself what a wonderful world. The colors of the rainbow so pretty in the sky. Are also on the faces of people going byI see friends shaking hands saying how do you do. They're really saying I love you..I hear babies crying, I watch them grow. They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself what a wonderful world Yes I think to myself what a wonderful world
The colors of the rainbow so pretty in the sky Are also on the faces of people going byI see friends shaking hands saying how do you do They're really saying I love you. I hear babies crying, I watch them grow They'll learn much more than I'll never know And I think to myself what a wonderful world Yes I think to myself what a wonderful world.
Δε λέω πολλά μου λείπουν, όπως μια αντρική αγκαλιά που πάντα την είχα ανάγκη, ποτέ δεν μπορούσα να ζήσω χωρίς αυτή, δεν είχα μάθει στη μοναξιά , έλα μου όμως τώρα που κατέκτησα πολλά από όσα μου έλειπαν , αλλά έχασα κι άλλα τόσα που είχα… Δε βάριεστε, μέχρι αύριο μπορεί να έχω κατακτήσει τον κόσμο, έτσι Μιχάλη; Σας αφήνω μόλις ήρθε η Γιώτά ;)

Υ.Σ Από αύριο τα νεότερα, άντε και καλή μας τύχη…..

Υ.Σ 2 ‘Και το μακρά , και το σιμά για με πια είναι ένα’… ( Σικελιανός «Πνευματικό Εμβατήριο» )

3 σχόλια:

xaplas είπε...

Χεχε!!! Μην ανησυχείς όλα θα πάνε καλά και στο μπλογκ αλλά και στην εκπομπή (απογευματινός Σαββατογεννημένος είμαι :) ). Τον Νικολάκη, χμ, θα προσπαθήσω να τον προσέχω, διότι θα λείπω για αρκετές μέρες στο εξωτερικό. Αλλά όταν έρθει και αυτός στο Λονδίνο για να με βρει, εκεί σίγουρα θα τον προσέχω :)

Υ.Γ. Όχι άλλο Πνευματικό Εμβατήριο, δεν αντέχουν τα αυτιά μου... Πήρα υπερβολική δόση πολιτισμού τον τελευταίο μήνα, τώρα αποτοξίνωση σε κανά μπουζούκι :)

Sophia Choleva είπε...

Χμ... Μαζί σου Leo για την αποτοξίνωση... Όσο για την εκπομπή μια χαρά πήγε τρομερό γέλιο.
Μερικές από τις επόμενες βέβαια, θα είναι μαγνητοφωνιμένες... Όσο για το μπλόγκ, άστα να πάνε :) Καλά να περάσεις στα εξωτερικά λοίπον! :))))

Γείτων είπε...

Πανέμορφο, το κλίμα που περνάει είναι τόσο ζωντανό κ φρέσκο, σαν να ήμουν εκεί